Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 PhysFis - Start playing with particles! PhysFis jest symulatorem cząsteczek, coś podobnego do The Powder Toy. Symulator ten potrafi symulować łączenie się cząsteczek np. Wody i Oleju, symulować wybuchy itd. W tym temacie będę na bieżąco aktualizował postęp nad PhysFis. Screenów nie daję ponieważ program jest jeszcze w fazie testów. Obiecuję iż w najbliższym czasie ukażą się jakieś fotki z programu. A na razie fotka ekranu informacyjnego wersji 1.0.1 BETA. Pozdrawiam, MoE PhysFis Copyright ? Mikołaj 'Moe' Pawlak ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------PhysFis 1.5 BETA Witam, przedstawiam wam nową Betę symulatora cząsteczek PhysFis. PhysFis 1.5 BETA | DownloadCo dodano? (+) Co odjęto? (-) Co ulepszono? + Nowy efekt ognia | Ulepszany + Efekt wybuchów | Ciągle udoskonalany + Reakcja na ciepło + Nowa cząsteczka "Gas" | Ulepszana + Reakcja łańcuchowa | Ulepszana - "Efekt cząsteczkowego ognia ( Dziwne kulki wypadające z palącego się ognia )"Co planuję dodać? + Nowe cząsteczki + Nowe ściany + Więcej realizmu Czekam także na Wasze propozycje, oraz sugestie - co poprawić, co dodać, co odjąć itd. Tak więc zapraszam do pobierania i oceniania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 w gm'ie to nie zadziała zawiesi sie po 1000 particlesów lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Screenów nie daję ponieważ program jest jeszcze w fazie testów. Obiecuję iż w najbliższym czasie ukażą się jakieś fotki z programu. A na razie fotka ekranu informacyjnego wersji 1.0.1 BETA. dajesz zapowiedź - my chcemy screeny. tak to możemy przypuszczać, że nie masz nic poza ekranem tytułowym gładkim jak dupa niemowlęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 w gm'ie to nie zadziała zawiesi sie po 1000 particlesów lol Nie, u mnie na 2,70 GhZ 1000 Particles / 30 fps, dopiero przy 5000 osiąga 20 - 15 FPS. Lecz założyłem blokadę, iż gdy ułożymy ponad 4500 particles to więcej już nie można ułożyć. A takie wyniki są osiągalne przy nowym silniku do tego programu, który napisałem dosyć dawno temu, PhysEngine v. 1.0. @UP Screena dam dziś wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 ŚCIĄGACZ! Ja nad takim cosiem pracowałem ale przestałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 ŚCIĄGACZ! Ja nad takim cosiem pracowałem ale przestałem! umrzyj, kogo obchodzi, że kiedyś nad czymś pracowałeś, skoro nikt o tym nie wiedział. trza było ogłosić takie teksty to się na podwórku gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 SCREEN v.1.0.1 BETA ALPHA Jak widzicie, wiele bugów związanych z układaniem się w "Kupki" cząsteczek. Nie wiem jak to zrobić, jeszcze pracuję. Jeżeli ktoś wie jak to zrobić to niech pisze na PW, z góry dzięki za pomoc przy tworzeniu programu PhysFis. Btw. ( nie mam talentu do rysowania ścian, więc są jakie są. ). Możecie podawać także jakie cząsteczki dodać, lub coś innego. DEMO testowe dam pod wieczór. Pozdrawiam, MoE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Lipca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Chyba cię piecze dziewczynko, to są jakieś rzewne jaja. A do rysowania "ścian" wystarczy opanować narzędzie zwane prostokątem w Paintcie : / zal pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 wygląda na to że kolizje są fatalne do dopracowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Fa SCREEN v.1.0.1 BETA ALPHA Jak widzicie, wiele bugów związanych z układaniem się w "Kupki" cząsteczek. Nie wiem jak to zrobić, jeszcze pracuję. Jeżeli ktoś wie jak to zrobić to niech pisze na PW, z góry dzięki za pomoc przy tworzeniu programu PhysFis. Btw. ( nie mam talentu do rysowania ścian, więc są jakie są. ). Możecie podawać także jakie cząsteczki dodać, lub coś innego. DEMO testowe dam pod wieczór. Pozdrawiam, MoE FAIL! popieram wszystkich powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Macie tutaj demko, bez niczego, niektóre cząsteczki nie reagują na siebie, nie układają się w "kupkę" daje tylko jako wersję PRE-ALPHA-BETA. Download Istnieje już nowa wersja fizyki, do pobrania kilka postów niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 spadające kulki przenikające przez ściany. "niesamowite" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Jak narazie można twoją grę sobie o dupe potłuc. Fizyka jest badziewna. Sory tam nie ma fizyki poza grawitacją. Chyba za wcześnie dałeś zapowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Oj... rzeczywiście to jakieś nie dorobione najfajniejsze jest to że jak na wodę zrzucę ogień to woda też znika :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Dziś pod wieczór, lub jutro wypuszczę wersję z dopracowaną fizyką. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Download PhysFis v.1.0.5 BETA Jest już nowa BETA. Udostępniam wersję z udoskonaloną fizyką, całkiem nowym silnikiem fizyki PhySim napisanym specjalnie na potrzeby programu PhysFis. Przypominam! Iż jest to tylko test silnika fizycznego, nie całego programu! Z góry przepraszam adminów i innych władców za Double-Post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 przy 168-170 obiektach utworzonych program przestaje odpowiadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 przy 168-170 obiektach utworzonych program przestaje odpowiadać. Znam ten błąd, pracuję nad nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 kolizje wciąż są dziwne, wszystkie cząsteczki poza ogniem to właściwie to samo, ściany tworzą się ohydnie nierówno. pracuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 kolizje wciąż są dziwne, wszystkie cząsteczki poza ogniem to właściwie to samo, ściany tworzą się ohydnie nierówno. pracuj Pracuję, i rozumiem że już jest lepiej tak? Dziękuję! Pozdrawiam, Moe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Pracuję, i rozumiem że już jest lepiej tak? jest lepiej, ale powderowi toto nie dorównuje i nic ciekawszego się nie zapowiada. co to będzie mieć, czego nie ma powder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 CO TO MA BYĆ???!!! TA WODA TO JAKIEŚ KULKI,D*PA NIE GRA DO JASNEJ CHO*ERY!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 CO TO MA BYĆ???!!! TA WODA TO JAKIEŚ KULKI,D*PA NIE GRA DO JASNEJ CHO*ERY!!!!!! idź sobie. przecież to zapowiedź programu-zabawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Nie wiem, tzn. nie umiem zrobić ładnych efektów wybuchu, po prostu mi nie wychodzi. A nad udoskonalaniem aplikacji ciągle pracuje. Myślę, że nie będzie ona dorównywać powderowi, ale jednak coś. Ciągle nad nią pracuję, liczę na różne propozycje dotyczące zmian w programie. Pzdr. MoE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 jest lepiej, ale powderowi toto nie dorównuje i nic ciekawszego się nie zapowiada. co to będzie mieć, czego nie ma powder? Powerdowi to na pewno nie dorówna. Byle to czymś zaciekawiło bo na razie to jest zbiór bugów posklejanych w "silnik fizyczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Powerdowi to na pewno nie dorówna. Byle to czymś zaciekawiło bo na razie to jest zbiór bugów posklejanych w "silnik fizyczny" jeśli już zrobi się dobry (podkreślam: dobry) silnik fizyczny, nie będzie ciężko przebić powdera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 jeśli już zrobi się dobry (podkreślam: dobry) silnik fizyczny, nie będzie ciężko przebić powdera No nie wiem. Na razie pracuję właśnie nad dobrym silnikiem fizycznym, i efektem wybuchu. A do tego co napisał 'ALT' nie wypowiadam się, jeżeli zależy ci na szybkości to kulki wystarczą do dobrej symulacji. Owszem, mogę zrobić ciekawy pełny efektów tryb, ale mówię, że nie będzie to za szybkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Woda to nie woda tylko kropki jak reszta particlesów. ściany się rysuje paskudnie. olej połączony z ogniem nie zapala się. Śnieg nie topnieje. Te twoje "Particles" to po prostu kropki. Fizyka to grawitacja. 1/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Woda to nie woda tylko kropki jak reszta particlesów. ściany się rysuje paskudnie. olej połączony z ogniem nie zapala się. Śnieg nie topnieje. Te twoje "Particles" to po prostu kropki. Fizyka to grawitacja. 1/10 Pisałem wyraźnie że to jest BETA i jest to tylko test FIZYKI a nie symulacji połączeń, ognia z olejem itd. To jest BETA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Lipca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 raczej nieciekawe na razie, dosyć dziwny ten brak połączeń między kropkami. NIE PISZ CIĄGLE POZDRAWIAM MOE BO ROBISZ SIĘ JAK TEN KOLEŚ CO ROBIŁ SWOJE SYSTEMY OPERACYJNE W GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się