Skocz do zawartości

PhysFis


Moe

Rekomendowane odpowiedzi

logofuv.png

PhysFis - Start playing with particles!


PhysFis jest symulatorem cząsteczek, coś podobnego do The Powder Toy. Symulator ten potrafi symulować łączenie się cząsteczek np. Wody i Oleju, symulować wybuchy itd.
W tym temacie będę na bieżąco aktualizował postęp nad PhysFis.

Screenów nie daję ponieważ program jest jeszcze w fazie testów. Obiecuję iż w najbliższym czasie ukażą się jakieś fotki z programu.
A na razie fotka ekranu informacyjnego wersji 1.0.1 BETA.

backgrounddk.png


Pozdrawiam,
MoE


PhysFis Copyright ? Mikołaj 'Moe' Pawlak


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PhysFis 1.5 BETA

Witam, przedstawiam wam nową Betę symulatora cząsteczek PhysFis.

PhysFis 1.5 BETA | Download

Co dodano? (+) Co odjęto? (-) Co ulepszono?


+ Nowy efekt ognia | Ulepszany
+ Efekt wybuchów | Ciągle udoskonalany
+ Reakcja na ciepło
+ Nowa cząsteczka "Gas" | Ulepszana
+ Reakcja łańcuchowa | Ulepszana

- "Efekt cząsteczkowego ognia ( Dziwne kulki wypadające z palącego się ognia )"

Co planuję dodać?

+ Nowe cząsteczki
+ Nowe ściany
+ Więcej realizmu

Czekam także na Wasze propozycje, oraz sugestie - co poprawić, co dodać, co odjąć itd.

Tak więc zapraszam do pobierania i oceniania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Screenów nie daję ponieważ program jest jeszcze w fazie testów. Obiecuję iż w najbliższym czasie ukażą się jakieś fotki z programu.

A na razie fotka ekranu informacyjnego wersji 1.0.1 BETA.

dajesz zapowiedź - my chcemy screeny.

 

tak to możemy przypuszczać, że nie masz nic poza ekranem tytułowym gładkim jak dupa niemowlęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w gm'ie to nie zadziała zawiesi sie po 1000 particlesów lol

 

Nie, u mnie na 2,70 GhZ 1000 Particles / 30 fps, dopiero przy 5000 osiąga 20 - 15 FPS. Lecz założyłem blokadę, iż gdy ułożymy ponad 4500 particles to więcej już nie można ułożyć. A takie wyniki są osiągalne przy nowym silniku do tego programu, który napisałem dosyć dawno temu, PhysEngine v. 1.0.

 

@UP Screena dam dziś wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŚCIĄGACZ!

 

Ja nad takim cosiem pracowałem ale przestałem!

umrzyj, kogo obchodzi, że kiedyś nad czymś pracowałeś, skoro nikt o tym nie wiedział. trza było ogłosić

takie teksty to się na podwórku gada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SCREEN v.1.0.1 BETA ALPHA

 

beztytuuuun.png

 

Jak widzicie, wiele bugów związanych z układaniem się w "Kupki" cząsteczek. Nie wiem jak to zrobić, jeszcze pracuję. Jeżeli ktoś wie jak to zrobić to niech pisze na PW, z góry dzięki za pomoc przy tworzeniu programu PhysFis. Btw. ( nie mam talentu do rysowania ścian, więc są jakie są. ). Możecie podawać także jakie cząsteczki dodać, lub coś innego. DEMO testowe dam pod wieczór.

 

Pozdrawiam,

MoE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Chyba cię piecze dziewczynko, to są jakieś rzewne jaja. A do rysowania "ścian" wystarczy opanować narzędzie zwane prostokątem w Paintcie : /

zal pisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fa

SCREEN v.1.0.1 BETA ALPHA

 

beztytuuuun.png

 

Jak widzicie, wiele bugów związanych z układaniem się w "Kupki" cząsteczek. Nie wiem jak to zrobić, jeszcze pracuję. Jeżeli ktoś wie jak to zrobić to niech pisze na PW, z góry dzięki za pomoc przy tworzeniu programu PhysFis. Btw. ( nie mam talentu do rysowania ścian, więc są jakie są. ). Możecie podawać także jakie cząsteczki dodać, lub coś innego. DEMO testowe dam pod wieczór.

 

Pozdrawiam,

MoE

FAIL!

 

popieram wszystkich powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie tutaj demko, bez niczego, niektóre cząsteczki nie reagują na siebie, nie układają się w "kupkę" daje tylko jako wersję PRE-ALPHA-BETA.

 

Download Istnieje już nowa wersja fizyki, do pobrania kilka postów niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Download PhysFis v.1.0.5 BETA

Jest już nowa BETA.

 

Udostępniam wersję z udoskonaloną fizyką, całkiem nowym silnikiem fizyki PhySim napisanym specjalnie na potrzeby programu PhysFis.

 

Przypominam! Iż jest to tylko test silnika fizycznego, nie całego programu!

 

 

Z góry przepraszam adminów i innych władców za Double-Post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolizje wciąż są dziwne, wszystkie cząsteczki poza ogniem to właściwie to samo, ściany tworzą się ohydnie nierówno.

 

pracuj

 

Pracuję, i rozumiem że już jest lepiej tak?

 

Dziękuję!

 

Pozdrawiam,

Moe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, tzn. nie umiem zrobić ładnych efektów wybuchu, po prostu mi nie wychodzi.

 

A nad udoskonalaniem aplikacji ciągle pracuje. Myślę, że nie będzie ona dorównywać powderowi, ale jednak coś.

Ciągle nad nią pracuję, liczę na różne propozycje dotyczące zmian w programie.

 

Pzdr.

MoE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest lepiej, ale powderowi toto nie dorównuje i nic ciekawszego się nie zapowiada. co to będzie mieć, czego nie ma powder?

Powerdowi to na pewno nie dorówna. Byle to czymś zaciekawiło bo na razie to jest zbiór bugów posklejanych w "silnik fizyczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powerdowi to na pewno nie dorówna. Byle to czymś zaciekawiło bo na razie to jest zbiór bugów posklejanych w "silnik fizyczny"

jeśli już zrobi się dobry (podkreślam: dobry) silnik fizyczny, nie będzie ciężko przebić powdera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli już zrobi się dobry (podkreślam: dobry) silnik fizyczny, nie będzie ciężko przebić powdera

 

No nie wiem. Na razie pracuję właśnie nad dobrym silnikiem fizycznym, i efektem wybuchu.

 

A do tego co napisał 'ALT' nie wypowiadam się, jeżeli zależy ci na szybkości to kulki wystarczą do dobrej symulacji. Owszem, mogę zrobić ciekawy pełny efektów tryb, ale mówię, że nie będzie to za szybkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda to nie woda tylko kropki jak reszta particlesów. ściany się rysuje paskudnie. olej połączony z ogniem nie zapala się. Śnieg nie topnieje. Te twoje "Particles" to po prostu kropki. Fizyka to grawitacja.

1/10

 

Pisałem wyraźnie że to jest BETA i jest to tylko test FIZYKI a nie symulacji połączeń, ognia z olejem itd. To jest BETA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

raczej nieciekawe na razie, dosyć dziwny ten brak połączeń między kropkami.

 

NIE PISZ CIĄGLE POZDRAWIAM MOE BO ROBISZ SIĘ JAK TEN KOLEŚ CO ROBIŁ SWOJE SYSTEMY OPERACYJNE W GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...