Simonell Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Killer Instinct: Opis: Akcja gry dzieje sie w piwnicy pana Franka. kiedy pani Frania wlasnie szla piwnicy po kompot dla pana Franka zobaczyla terrorystow zaczela krzyczec Pomocy!! pan Franek przestraszyl sie bardzo krzykiem pani Frani chwycil za strzelbe i pobiegl do piwnicy ratowac pania Franie Cel gry: uwolnienie pani Frani Sterowanie: strzalki - poruszanie sie na boki spacja - strzal esc - wyjscie menu jest niestety po angielsku bo chce to także wystawić na gm community więcej opisu na F1 opis jest po polsku. download: tutaj UWAGA!!! Aktualna wersja jest dostępna na następnej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 ta gra taka sobie jest :P najbardziej wkurza podążanie kamery za graczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 dziękuję bardzo za opinie poprawię to. edit już to poprawilem oto link: download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 już to poprawilem oto link: download Klikamy i... 404 Not Found The resource requested could not be found on this server! Oj, nieładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 9 Czerwca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Nic ciekawego po tym jak się grało ostatni w demko gry cekola. O wiele gorsza produkcja, przeciwnicy nie strzelają dokładnie w gracza (czytaj w zupełnie innym kierunku). No i wyłączyłem przez to złe przesuwanie kamery. Ten link co teraz podałeś - nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 mi jakoś dziala a co do ai to rzeczywiście muszę poprawić tylko niewiem jak pomóżcie pliss :crying: edit już chyba wiem jak to zrobić niedlugo to poprawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja tylko dodam, że po pewnym czasie, przeciwnicy strzelają w jednym kierunku olewając gracza :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ale ja nieumiem tego poprawić pomóżcie edit już chyba wiem jak to zrobić niedlugo to poprawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Dziwne... Wszyscy sztrzelaja w jedna strone. Tak jakby jeden celowal, a reszta strzelala w tym kierunku, ale co straszniejsze................. ONI WIDZA PRZEZ SCIANY!!! Jezeli to poprawisz, zmienisz grafe (ta amunicja - omg) i dodasz odlgosy moze bedzie lepiej (chyba, ze narobisz kolejnych bugow). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 ale niby jak mam zrobić żeby niewidzieli przez ściany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Lol, przecież to podstawy. Masz przynajmniej 3 spospoby na sprawdzenie czy między graczem a przeciwnikiem jest ściana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 ale ja niestety tego nieumiem :P i jak jesteś taki mądry to mi powiedz jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 i jak jesteś taki mądry to mi powiedz jak to zrobić??Np. użyć kolizji liniowej :) Możesz też sprawdzić każdy punkt między graczem a przeciwnikiem. EDIT I co jeszcze? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 ale daj przyklad albo skrypt edit sorki ale ja wogóle nierozumiem o co ci chodzi w poprzednim poście więc chcę przyklad albo skrypt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Mała podpowiedz... Poszukaj w helpie czegos takiego: "Collision checking". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 znalzalem al i tak niewiem jak tego użyć proszę dajcie gotowy skrypt :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 To proste collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) W skrócie: cztery pierwsze argumenty określają początek i koniec linii. Obj to obiekt, który ma się pomiędzy nimi znajdować, żeby funkcja zwróciła true. Po resztę zapraszam do helpa! :] A teraz uwagi! Gra jest jakaś kisiasta. Wszystko jest wykonane na poziomie jakiejś wersji alfa... :/ A fabuła jest zadziwiająco podobna do jednej z gier Beaver Interactive!!! Piwnicy Pani Frani!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 to czysty przypadek nigdy nie gralem w tą gre a wogóle podobne a nie takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 nowe demko: download niestety z ai niemogę nic zrobić bo nieumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 mój kolega niemoże pojąć że ta gra jest widziana z góry przeszedl 2 levele i powiedzial mi że ta gra jest do kitu bo można pod górę podchodzić. :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Oprócz muzyki, grafiki i niedziałających opcji nie widze znaczących znian... Za to błędów jest sporo. Zostawiłeś najgorszy, psujący całą grę bug AI! Pocisk nie wylatuje z lufy, tylko z środka postaci (on nawet nie porusza się wzdłuż niej, tylko gdzies na boku). Naprawde powinieneś naprawić SI jeżeli w ogóle myślisz o kontunuowaniu tego projektu i chociaz malutkim zainteresowniem. EDIT: Dawidsu dal Ci kodzik... Na co czekasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 tylko jak :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Zdecydowanie za mało urozmaicona. Hmm w sumie to wogóle nie urozmaicona. Oprocz tego kule sa wieksze od twarzy kolesia. Dalej - przeciwnicy znikaja, nie mozesz dodac jakiegos sprita trupa? Po trzecie dlaczego podloga nie ma tekstury? po czwarte dlaczego w grze nie ma ani jednego dzwieku? Po piąte AI! Po szóste.. hmmm.. i tak już masz sporo do zrobienia ;D Acha i jak dla mnie zdecydowanie lepszym sposobem na zrobienie sterowania w tego typu grach to dodanie celownika ruszającego się za myszką i celowania właśnie w ten celownik. Dziwnie się gra gdy można strzelać tylko w tym koierunku w którym się idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dostępne nowe demko poprawione ai dodane cienie & krew i mięso niewiele brakuję do pelnej wersji Propaganja pomógl mi przy krwi i miesie i przy cieniu w pelnej wersji będzie dodany może CKM i ludki z bazooką i oczywiście więcej leveli. A strzelanie sam wykombinaowalem calkiem inczej niż jak to opisal Nicolas. Acho i żeby ludek nie zacząl chodzić w kólko trzeba wejść w opcję i wybrać klawiatura. Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Jest jeden poważny błąd, kiedy raz zginiemy, i chcemy zacząć jeszcze raz, aczynamy z zerowym paskiem życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Zaraz poprawię. edit już poprawilem klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Garfika lepsza, gracz i przeciwnicy strzelają z ramienia (a nie z broni), klimat robi się bardziej horrorowy (taki jak w grach propaganji, sorka jeśli zrobiłem błąd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Witam Mam pytanko jak zrobiłeś tą krew ?? mógł byś naprowadzić mnie? Czy to jest po prostu na alarm’ach i create? Z góry dzięki Pozdro eXcLiFe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 IMO, nie ma co pytać, bo on sam pewnie nie wie jak to działa - w końcu to dzieło propaganji :) Z resztą sam chętnię się dowiem, jak to jest zrobione, bo efekt jest ładny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Proste. Te flaki lecą w strone gdzie patrzy boh (direction-10+random(20)) i w stepie stawia plamki i spada variable jakiś tam z 30 w dół. Jak spadnie do zera plamek już nowych nie stawia. Plama - Sprite składa się z kilku obrazków, wybieranych losowo (image_single=random(20)). Dotego dajesz image_alpha na 0.5 i masz fajną krew. Mało przejrzyście wytłumaczone ale inaczej nie umiem.Big Up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się