Ignifil Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Co zrobić żeby w danym evencie był kod który jest importowany z tekstu w pliku .ini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Poczytaj w helpie: GML execute_string(str,arg0,arg1,...) execute_file(fname,arg0,arg1,...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignifil Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Poczytaj w helpie: GMLexecute_string(str,arg0,arg1,...) execute_file(fname,arg0,arg1,...) a co mam wpisać w miejscu arg0 i arg1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Czerwca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 A zajrzałeś do helpa jak Ci polecali? Arg to argumenty, jak jakieś chcesz podać, to podajesz. Jak nie to nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Candy napisał, jak możesz wykonać ów skrypt. Żeby go wczytać, musisz użyć innych funkcji. Wszystkie znajdziesz pod rozdziałem "INI files" w helpie Game Makera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się