baca Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Czy runner game makera 8 jest napisany w delphi, a nie w cpp? Stwierdziłem tak, ponieważ ósemka od siudemki wiele się nie różnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Tak, napisany jest w Delphi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Nie chciało im się napisać w c++, czy może zbyt długo by trwało przepisywanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 O ile dobrze pamiętam to nadal nad nim pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 a na jakiej zasadzie działa bufor obrazu, Surface, coś podobrego do SDL_Surface? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 niet. bufor obrazu to glowny surface DX, surfacesy to tez surfaces DX - one sa przechowywane w pamieci karty graficznej, wiec bezposrednio z pamieci ram ich danych nie pobierzesz, sluza jednak temu specjalne funkcje w DX (ktorych nazw ni kija nie znam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zakładasz hooka na "Direct3DCreate8", "CreateDevice" ( Patrz: dll snakea ) i możesz rysować funkcjami DXa na surface GMa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się