Skocz do zawartości

Nawalanie w klawisze


Rekomendowane odpowiedzi

Szejść wam (Cześć wam)

 

Robię bijatykę i mam bardzo duży problem taki że bez tego nie ma bijatyki.

Zrobiłem się w wałka bo narobiłem się spritów, zajęło mi to dużo czasu a nawet nie wiem czy można

zrobić coś takiego żeby naciskając np prawo, prawo, kick (numpad 1) wyszedł pałerek. Wszystko to musi

być w jednym objekcie.

Proszę kogokolwiek o kod (a najlepiej o przykład).

 

PS. Na kiego Microsoft robi tego windę Vista. Co?, żeby kompa zawieszało? :tv_horror:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabym zrobił w ten sposób: Gdy naciśniesz np. Prawo zmiennaA =1 przez jakiś czas, jeśli w ciagu tego czasu naciśniesz jeszcze raz Prawo zmiennaA wynosi 2 przez jakiś czas, gdy w tym czasie naciśniesz np. DÓŁ zaczyna się combos. Wiem że to strasznie, strasznie, strasznie pracochłonne, i możesz mnie nie kapować, ale innego sposobu nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałeś w bijatyki czy co?

Przecież każdy wie że, aby zrobić specjalny cios to trzeba wklepać odpowiednią kombinację.

I jeszcze coś dlaczego uparłeś się na combosy skoro combosem można nazwać zestaw podstawowych ciosów.

A tu chodzi o cios specjalny cios po naciśnięciu w odpowiednim krutkim czasie 3 przycisków kolejno jeden za

drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałeś w bijatyki czy co?

Przecież każdy wie że, aby zrobić specjalny cios to trzeba wklepać odpowiednią kombinację.

I jeszcze coś dlaczego uparłeś się na combosy skoro combosem można nazwać zestaw podstawowych ciosów.

A tu chodzi o cios specjalny cios po naciśnięciu w odpowiednim krutkim czasie 3 przycisków kolejno jeden za

drugim.

Wybacz, ale bijatyki to nie jest mój ulubiony gatunek, więc się nie znam ^^

W takim razie po nacisnięciu odpowiedniego przycisku niech odpowiednia zmienna przybiera wartość 1 (true). Następnie sprawdzane są wartości i jeżeli program wyczyta, że nacisnięte zostały odpowiednie przyciski, wykonuje cios specjalny (he he ;p). Łapiesz? :)

PS: A, i jeszcze wprowadź ograniczenie czasowe. Po wduszeniu przycisku zaczyna odliczać się alarm, a gdy dojdzie do końca, zmienna przybiera wartość 0 (false).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Bardzo dziwne, myślałem, że mój przykład tego typu jest na gmclan, jednak go nie ma. Zaraz wrzucę.

 

Edit: Gotowe. Przykład nazywa się "Kombosy" i był coprawda robiony jeszcze za czasów GM5, ale działa jeszcze w GM6, sprawdziłem.

 

https://gmclan.org/index.php?plik=77

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...