Ignifil Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Jak zrobić ładowanie grafiki, dźwięków i innych z wybranego folderu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 na przykład dźwink=sound_add('folder/plik.wav') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 na przykład dźwink=sound_add('folder/plik.wav') Nie w tym życiu... dźwięki: GML nazwa_dzwieku=sound_add("sciezka\plik.format",true,false) grafika: GML nazwa_grafiki=sprite_add("scieza\plik.format",1,1,1,1,1,1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zamienianie spriteów: GML sprite_replace(s_sikanie,'trolo/nazwa.format',...0...) reszta '0' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignifil Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zamienianie spriteów: GMLsprite_replace(s_sikanie,'trolo/nazwa.format',...0...) reszta '0' mógłbym poprosić o jakiś przykład? Bo nie wiem czy ja tego nie rozumiem, zcy to jest źle, ale mi nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ee...ja ci radzę wczytać wszystkie grafiki i zmieniać gdy trzeba :] np: GML //create spr_gora=sprite_add(... spr_dol=sprite_add(... //step if keyboard_check(vk_up) { sprite_index=spr_gora } if keyboard_check(vk_down) { sprite_index=spr_dol } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignifil Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ee...ja ci radzę wczytać wszystkie grafiki i zmieniać gdy trzeba :] np: GML//create spr_gora=sprite_add(... spr_dol=sprite_add(... //step if keyboard_check(vk_up) { sprite_index=spr_gora } if keyboard_check(vk_down) { sprite_index=spr_dol } okej, ale wtedy sprite jest troszkę rozmazany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 To pozmieniaj parametry w funkcji. Sprawdź, co które oznaczają w helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futh Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Mam podobny problem co kolega Ignifil. Potrzebna mi bowiem możliwość ładowania sprite'a ze ścieżki wskazanej przez gracza. Nie wiecie może jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 chyba padla juz odpowiedz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 get_open_filename('Pliki GIF (*.gif)|*.gif','') Ta funkcja tworzy menu otwierania plikow i zwraca sciezke pliku. 1. argument - tzw. 'maska'. Np. 'Pliki GIF (*.gif)|*.gif' Niebieska czesc - takie cos, jak np. w Paincie, gdy wybierasz obraz. Tutaj wpisujesz, jaki napis ma zostac wyswietlony. Czerwona czesc - typ pliku, ktory ma zostac wyswietlony. Sprawdz, jak to wyglada w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 chodziło ci więc o wybieranie ścieżki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się