Rabbcio Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (Nie wiem czy tak można :D) Temat ten jest dla uczestników, każdy uczestnik zoobowiązany jest do umieszczenia postu według szablonu(szblon poniżej), oraz edytowania go regularnie. Szablon [b]Tytuł:[/b] [b]Ukończono:[/b] [b]Opis:[/b] - Program/Język Programowania [b]Screeny:[/b] [b]Aktualnie robię:[/b] [b]Słowa od autora:[/b] Pisać mogą tu tylko uczestnicy Konkursu TD. Przykład: Tytuł: My TD Ukończono: 3% Opis: - Pisane w C++, Biblioteka: Direct3D - Bla Bla Screeny: Chwilowo brak Aktualnie robię: myślę Słowa od autora: Tu se pisze co chce Małe FAQ: 1. Czy grafiki muszą być mojego autorstwa? Nie, nie muszą. Grafiki mogą być ze źródeł zew. np. ze stron internetowych, bądź zrobione przez inną osobę nieodpłatnie(czyt. za darmo). Wtedy uczestnik zobowiązany jest do przedstawienia autora, bądź strony Jury. 2. Czy prace muszą być oodawane wraz z kodem? Tak, muszą. Lecz jeśli nie wyrazisz zgody na rozpowszechnianie kodu, to wtedy zoboaczą go : Ja, Jurorzy. #dodane "Aktualnie robię" #dodane "Małe FAQ"(narazie baardzo małe, bo tylko jedno pytanie, ale bdę starał się uzupełniać :P) #Sonda ukończona, termin przedłużony do 12 czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Tytul: poki co: 'Bomberman Revenge' Ukonczono: 18,5% Efekty gotowe. System gotowy. Liczba wiez: 3/6 Liczba wrogow:6/40 Liczba rund: 10/100 Liczba ulepszen: 18 (ale tak naprawde mozna miec 216 wiez jednego gatunku) Brak muzyki i dzwiekow <--ale to sie zmieni Opis: - Pisane w GM, korzystam z wczesniej zrobionych przez siebie modulow albo nie - Fabula: Po przegranej bitwie Bomberman prosi Cie o pomoc: przerwac dostawe kolejnych potworow na mapy. Buduj wieze, zeby zniszczyc wszystkich. - Grafika potworow wykorzystana z gry 'Bomber Man' i przerobiona do wlasnych celow Screeny: na razie brak Aktualnie robie: utrudnianie gry Slowa od autora: gra przyspiesza... coraz bardziej... coraz bardziej... Edytowane 6 Czerwca 2010 przez Muuuuczek567 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tytuł: random tower defence Ukończono: podstawę systemu Opis: - gm Screeny: nudziło mi się, więc strzeliłem jednego Słowa od autora: mam zbyt wiele projektów na głowie, więc dorzuciłem sobie kolejny. a, i jestem świadomy, że przegram z kretesem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbcio Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Tytuł: Cream To The Rescue(Na Ratunek Śmietanie :D) Ukończono: 1% Opis: Była pewna farma na której żyły krowy. Wiodło im się dobrze itd. itp. Przyszli ludzie i zaczeli je wykorzystywać :D Krowy się zbuntowały i od teraz bdą chronić swojej śmietany :D - Pisane w GM Screeny: BRAK Aktualnie robię: początek Słowa od autora: Pomysł jest, ale teraz wykonać :/ Edytowane 25 Maja 2010 przez Rabbcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tytuł: Secret Of The Tower Ukończono: 3% Opis: Pisane w C++ Biblioteka: Direct3D Biblioteka pomocnicza: XAnimator jest to TD z elementami ekonomi i rpg :) Screeny: ----------------------- ..............[_][[ ]][X] ----------------------- |..........................| |..........................| |..........................| |..........................| |..........................| ---------------------- Aktualnie robię: grę Słowa od autora:raczej nie zdążę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tytuł: pomodzianin Ukończono: prawie Opis: to będzie taka gierka, że się będzie trzeba bronić - c++ i jeszcze nie wiem :) Screeny: ukradli Słowa od autora: jak zdążę to będzie dobrze, ze względu na ciągłą zmianę zasad jak i na wymóg niepublicznego ściągani, wydaję się wielce prawdopodobnie, iż ów projekt nie wyjdzie z fazy, w której obecnie się znajduje... Edit 1. Aktualizacja (słowa od autora) dnia 31 maja to jest poniedziałek roku 2010 godzinka tak około 21:45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tytuł: Pogoń dziada Ukończono: 2% (przygotowanie systemu) Opis: Były weteran wojny w wietnamie, leczący się na schizofrenie, wmówił wszystkim obywatelom domu starców że panuje 3 wojna światowa, a nowym dyktatorem staje się.. mały chłopiec, który od teraz musi bronić swojej twierdzy - domku na drzewie, znajdującego się niedaleko domu starców. Akcja rodem z "Kevin sam w domu" - będzie się działo! :D Technologia: jezyk C++, silnik XenoN Core Aktualnie robię: mechanika gry, PoC (Proof of Concept, czyli dowód że jest sens robić dalej ;p) Screeny: będą później Słowa od autora: grafikiem nie jestem więc oczekujcie średniej grafiki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 CTRL: Tytuł: Bumm bhaha Ukończono: 0% Opis: GMLobj To będzie prawdziwy storm the tower... Screeny: [noone] Aktualnie robię: graph Słowa od autora: eee... Lubie placky! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Tytuł: DefenSuxers Ukończono: ok.83% Opis: - Pisane w GML - Musimy rozstawić wieżyczki bojowe na mapie tak aby zniszczyły wszystkich wrogów Screeny: Nie dam bo nie mam...a nawet jak bym miał... :P Aktualnie robię: myślę(czasem sie zdarzy) Słowa od autora: Myślę więc jestem :D Zrezygnowałem :) Sorki Jak ktoś chce to projekt GM8 https://gmclan.org/up6605_4_0d006f64f5.html ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dacus Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Tytuł: Cybetron Defence Ukończono: 100% Opis: Twoją planetę Cybetron zaatakowali obcy z planety Orbotron. Desant udało by się odeprzeć bezproblemowo, jednak dzięki swojemu kulistemu kształtowi, wrogowie rozwijają duże prędkości i docierają bezpośrednio do głównych procesorów rozproszonego centrum dowodzenia. Misja jest beznadziejna, ponieważ został już tylko jeden procesor. Musisz bronić go do końca, by ginąc zabrać jak najwięcej wrogów ze sobą. :P Program/Język Programowania GameMaker Screeny: Aktualnie robię: Koniec. Wysłane do Rabbcia. Słowa od autora: Program i grafika, dźwięki i muzyka są w całości moje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się