Holdysz Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam jestem początkującym mam problem przeczytałem krutki kurs c++ i zainteresowało mnie to iż da się podać programowi swój wiek a on odpisuje :D no właśnie w tym żecz chcę zrobić że gdy poda się swój wiek np. od 5-20 ma być inny tekst niestety po podaniu wieku programik się wyłącza :( #include <iostream> int main() { std::cout << "Ile masz lat?"; int Wiek; std::cin >> Wiek; if (Wiek >= 18) std::cout << "jakiś tekst"; if (Wiek >= 5) std::cout << "znowu teskt"; if (Wiek >= 6) std::cout << "tu też inny"; if (Wiek >= 12) std::cout << "i tutaj też"; } Nie wiem czy to mam dobrze ale chyba nie używam komplikatora Dev-C++ 4.9.9.2 jakbyście mogli to podajcie np. rozmowe zamiast wieku użytkownik: Siema Porgram:Elo coś w tym stylu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 może daj sleepa lub poczekaj aż klawisz zostanie wćiśnięty daj na koniec cin.get(); to sie zapauzuje do wciśnięcia klawisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holdysz Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 :/ coś nie tak jak możecie to kod podajcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 GML #include <iostream> int main() { std::cout << "Ile masz lat?"; int Wiek; std::cin >> Wiek; if (Wiek >= 18) std::cout << "jakiś tekst"; if (Wiek >= 5) std::cout << "znowu teskt"; if (Wiek >= 6) std::cout << "tu też inny"; if (Wiek >= 12) std::cout << "i tutaj też"; cin.get();// możesz dać też system("PAUSE"); return 0;// wiesz co to return zero? } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...