kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 w tym temacie mozecie podawac swoje błedy zwiazane z surfacesami bład: ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_edytor_grafiki: Trying to use non-existing surface. obj_edytor_grafiki: draw: GML if mouse_check_button(mb_left) then { sur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(color2) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); } draw_surface(sur,0,0) create: GML color2 = make_color_rgb(random(255),random(255),random(255)); create2: GML sur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(color2) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ale jak ktoś dobrze używa to nie ma problemów. Gm wcale nie jest tak zbugowany jak wam się wydaje. Temat uważam za zbędny i zaraz sie nim zajme. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 :crying: .ok ale pomożesz mi w tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 weź na logikę. zamierzasz narysować coś co jeszcze nie istnieje. Analizując treść błędu sam byś do tego doszedł. Pierw tworzysz surface (create!) potem dopiero rysujesz w draw. Trying to use non-existing surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 mam w create create: GML sur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(color2) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); draw: GML if mouse_check_button(mb_left) then { sur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(color2) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); } draw_surface(sur,0,0) a i jeszcze wytłumaczenie zmiennej color2 w create: GML color2 = make_color_rgb(random(255),random(255),random(255)); i nadal wyskakuje ten bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Po pierwsze nie twórz kolejnego surface'a za każdym kliknięciem myszki. Po drugie jaki błąd Ci wyskakuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Po drugie jaki błąd Ci wyskakuje? a co to jest??? :glare: w tym temacie mozecie podawac swoje błedy zwiazane z surfacesami bład: ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_edytor_grafiki: Trying to use non-existing surface. obj_edytor_grafiki: draw: GMLif mouse_check_button(mb_left) then { sur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(color2) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); } draw_surface(sur,0,0) create: GMLcolor2 = make_color_rgb(random(255),random(255),random(255)); create2: GMLsur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(color2) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi