kamcio540 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 błąd FATAL ERROR in action number 2 of Step Event for object skate: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,mouse_check_button_pressed(mb_left),c_wh ite,0,4) at position 89: Wrong number of arguments to function or script. cały kod mam tak step: GML if mouse_check_button_pressed(mb_left) then { surface_set_target(sur) draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,mouse_check_button_pressed(mb_left),c_white,0,4) surface_reset_target() } jak zrobic że tylko w czasie nacisnięcia lewego myszki jest draw surfacesa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,mouse_check_button_pressed(mb_left),c_white,0,4) To jest źle, nie wiem co tu powinno być nie mam GM otwartego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 a tu masz wpisać argument rot... czy może chodzić o słowo 'rotation' ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 tak, chodzi o kąt. nie rysuj sprita tylko używaj draw_point, lub używaj draw_sprite bez ext Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 a dokładnie co mam zrobić? draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,?,c_white,0,4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 SPRITE,KLATKA,X,Y,XSCALE,YSCALE,ROTACJA,KOLOR,ALPHA - nic więcej. GML draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,0,c_white,1); //ale z alphą 1 to to samo co zwykłe draw_sprite</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 dzięki gnysek :thumbsup: Edit: cały kod nie działa :mellow: GMLif (room=edytor_grafiki) { if mouse_check_button_pressed(mb_left) then { surface_set_target(sur) draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,0,c_white,1); //ale z alphą 1 to to samo co zwykłe draw_sprite surface_reset_target() } Edit 2 : poradziłem se GML if (room=edytor_grafiki) && mouse_check_button_pressed(mb_left) then { surface_set_target(sur) draw_sprite_ext(kredka_czarna,0,x,y,1,1,0,c_white,1); //ale z alphą 1 to to samo co zwykłe draw_sprite surface_reset_target() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się