dyzmek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 mam do was 2 małe pytanka tak z ciekawości. 1.czy ten https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=134 przykład pokazuje jak postawić serwer czy on pokazuje jak zrobić grę mmorpg tylko ? 2.w tym przykladzie jest w menu create game i join game ja musze stworzyc gre by ktos potem mogl dac join game ? ja daje join game wpisuje swoje ip i pisze z enie ma takiej gry czy cos takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 a jakie ip wpisuejsz? jak je sprawdzasz? http://whatismyip.org robiąc create game stawiasz serwer, robiąc join dołączasz się do jakiegoś postawionego przez kogoś serwera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 bo ja bym chcial zrobic jeden serwer dla graczy taki po prostu ogolny serwer to co musze zrobic by on byl raz na zawsze a nie za kazdym razem dawac create game ja myślałem tak w create wpisac swoje ip i git ale za kazdym razem bym tak musial a ja chce aby serwre dzialal zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 przerobic skrypt. to jest tylko przykład. wyciagnij z niego to co odpowiedzialne z hostowanie i wsadz w osobny plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Żeby server działał zawsze musisz mieć odpalonego go ciągle, albo sobie kupić. Jak chcesz mogę ci pomóc przerobić lub słownie, bo się teraz właśnie tym zajmuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 kupujesz kompa, zakładasz tam grę i nie wyłączasz ani jej, ani kompa do końca świata. W przypadku braku prądu - masz problem. Tak wogóle to dało sie chyba(!) na www wstawić, ale ręki sobie uciąć nie dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jak wyobrażasz sobie postawienie servera na www? Chodzi ci o servery dedykowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 zrobie aplikacje w ktorej dam scrypt gracz=get_string('Podaj nazwe gracza :',gracz); //Pobiera dane od gracza (Nazwe) //Jeśli gracz nie zostało podane if gracz='' { show_message('Błędne dane!') exit; } if mplay_init_tcpip("127.0.0.1") { if mplay_session_create("Moja gra",2,gracz) { //Wszystko OK! global.my_player=mplay_player_find(); //Ustawia numer mojego gracza room_goto_next(); //Idz do pokoju gry } else { //Błąd podczas tworzenia gry show_message('Nie można było stworzyc gry!'); game_end(); //Wyjdź z gry } } else { //Błąd podczas inicjowania połączenia show_message('Nie można zinicjowac TCP/IP!'); game_end(); //Wyjdź z gry } bedzie dobrze ? odpowiada on za stworzenie serwera czyli da aplikacja bedzie tylko na moim kompie a dla graczy zrobie aplikacje o nazwie dolacz do gry i z moim ip aplikacja bedzie miala taki kod ip=get_string('Podaj IP :',ip); //Pobiera dane od gracza (IP) gracz=get_string('Podaj nazwe gracza :',gracz); //Pobiera dane od gracza (Nazwe) //Jeśli gracz nie zostało podane if gracz='' { show_message('Błędne dane!') exit; } //Jeśli IP nie zostało podane lub jeśli błędne ... if ip='' || string_count('.',ip)!=3 || string_length(ip)<7 { //... to przerwij show_message('Błędne dane!'); exit; } if mplay_init_tcpip(ip) { if mplay_session_find()!=0 { if mplay_session_join(0,gracz) { //Wszystko OK! global.my_player=mplay_player_find(); //Ustawia numer mojego gracza room_goto_next(); //Idz do pokoju gry } else { //Błąd podczas dołaczania do gry show_message('Błąd podczas połączenia!'); game_end(); //Wyjdź z gry } } else { //Nie znaleziono gry show_message('Gra nie istnieje!'); game_restart(); //Zrestartuj } } else { //Błąd podczas inicjowania połączenia show_message('Nie można zinicjowac TCP/IP!'); game_end(); //Wyjdź z gry } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się