Mucco Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam, mam mały problem. Gdy skręcam w lewo, to sprite obj_hero staje się odbiciem lustrzanym Wszystko było ok, dopóki nie dodałem blura i nie wiem jak w jego przypadku zrobić odbicie. Niżej umieszczam wam kawałek kodu i sami zobaczycie, że po skręceniu w lewo sprite dalej jest ten sam. Pomożecie? https://gmclan.org/up3996_12_hero.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 obj_blur zasłania obiekt obj_hero daj obiektowi obj_blur depth na 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 raczej depth na -1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 raczej depth na -1 nie. jeżeli obj_blur ma być pod obj_hero to jego depth musi być większe niż depth hero, czyli jeśli obj_hero ma 0 to obj_depth musi mieć co najmniej 1. =p :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzejms.blad Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Marek dobrze gada (sprawdzałem na twoim kodzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 obj_blur zasłania obiekt obj_hero daj obiektowi obj_blur depth na 1 Dzięki a ja kombinowałem nie wiedząc jak to zrobić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi