kamcio540 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 jak zrobic zeby deskorolka sie "przyklejała" do ludzika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 pokombinuj z GML x=hero.x y=hero.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 w jakim obiekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 deskorolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 cos mam dopisac do x=hero.x y=hero.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 https://gmclan.org/up6357.html wez deska.gmk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A jak chce strzałkami sterowac w lewo i w prowo a spacją skakać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 u mnie trzyma się na jednym spricie https://gmclan.org/up1558_11_skate.html :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 dzieki a jak zrobic ze im dłuzej przytrzymasz przycisk skoku(spacje) tym wyzej skoczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 W create zrób variable skok i ustaw na 0. <Keyboard space> zrób variable skok to +3 oraz if skok > 9 {tutaj robisz swój styl skakania o sile skok i zrób skok = 0}. Dodaj <Relase space> i robisz swój styl skoku o sile skok i zrób skok = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 postać mi nie skacze step GML if !(place_free(x,y+1)) //jeżeli nie stoi na podłodze { if (keyboard_check(vk_left) && hspeed > -maxhsp) // poruszanie w lewo { hspeed-=a; image_xscale=-1 } else if (keyboard_check(vk_right) && hspeed < maxhsp) { hspeed+=a; image_xscale= 1 } else friction=0.2 } { if (vspeed>0) and !keyboard_check(vk_control) and sprite_index != kickflip_spr then sprite_index=spada else sprite_index = kickflip_spr if keyboard_check(vk_control) then kickflip = true } if keyboard_check_released(vk_control) then sprite_index=spada and image_index == 0 { } if (vspeed<0) sprite_index=skacze if (vspeed=0) sprite_index=jedzie step2(grawitacja): GML if (place_free(x,y+1)){ gravity=0.5; friction=0.1 } else gravity = 0 //gravitacja</span> space pressed: GML skok=+3 { if skok > 9 { if (keyboard_check(vk_space))vspeed-=vspd } { skok = 0 } } space relased: GML skok = 0 create: dodałem bloczek z variablem skok i ustawiłem na 0 nie chciało mi sie pisac kodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 space pressed to przecież event nie cykliczny a ty tam chcesz jakieś warunki sprawdzać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 no wiec jak mam to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 a w ogóle co Ty chcesz zrobić? pewnie im dłużej trzymasz tym wyżej skaczesz? widzisz, tak to jest jak ktoś Ci poda kod a Ty go bezsensownie kopiujesz, glupi kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 :crying: .a nie lepiej to zrobić z alarmami?tylko nie wiem jak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 nie, GML if ( keyboard_check( vk_space )) { if ( skok < 5 ) skok += 0.5; } else if ( keyboard_check_released( vk_space )) { vspeed -= 5 + skok; skok = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 w press space czy w step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 domysl sie =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 W press space dasz keyboard release i wcześniej będziesz sprawdzał 2 raz, czy nacisnąłeś spację, brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 domysl sie =p w stepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ewentualnie w draw, ale nie polecam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 no taki głupi to nie jestem.jak jestem w powietrzu to jak nacisne spacje to mi skacze do góry.jak zrobic zeby tak nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 no taki głupi to nie jestem.jak jestem w powietrzu to jak nacisne spacje to mi skacze do góry.jak zrobic zeby tak nie było boś gamoniu zapomniał, że to ma się dziać tylko i wyłącznie na ziemi. kod, który ci dał Marek S, niech wykonuje się tylko wtedy, gdy spełniony jest warunek "if !place_free(x,y+1)" nie, nie dam ci gotowego kodu ps. nie zabieraj się nawet za normalne języki programowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Dopisz warunek do skoku: GML &&!place_free(x,y+1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 o tak? GMLif ( keyboard_check( vk_space )) { if ( skok < 5 ) skok += 0.5; &&!place_free(x,y+1) } else if ( keyboard_check_released( vk_space )) { vspeed -= 5 + skok; skok = 0; } nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 nie, pacanie GML if !place_free(x,y+1) { // wstaw tu ten swoj kod } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 GML if ( skok < 5 ) skok += 0.5; &&!place_free(x,y+1) Nie tędy droga. Edit: I znowu Jaklub mnie wyprzedził... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Kod jakluba działa.thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się