Skocz do zawartości

Problem w U3D


1pietras

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec ....

Chcialem zrobic animacje, w ktorej caly szkielet jest w modelu glownym a dodany inny model mogl poruszac sie tak samo bez dodawania kosci.

Na przyklad do ludzika z animacja dajemy mu zbroje ktora wygina sie tak samo jak ludzik

 

Da sie cos takiego zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam sie na u3d ale jesli da sie laczyc modele z koscmi to czemu by nie sprobowac w ten sposob? tak czy siak czekajmy na wypowiedz kogos kto sie lepiej zna, bo ja tylko gdybam ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie:

Znalazlem funkcje GetMatrixEntry ale po wpisaniu BoneIndex trzeba wpisac dwie liczby od 0 do 3 ( LineIndex, ColumnIndex )

Po wstawieniu rotacji_x=1: (roty=0 i rotz=0)

GML
przy liczbach [0,0] i [3,3] = 1

przy liczbach [1,1] i [2,2] = 0,998

[2,1] = -0,17 a [1,2] = 0,17

Da sie te matrixy jakos przerobic na katy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnozysz dwa wektory ([0;0;0] i [1;0;0]) przez ta maciez i liczysz kat pomiedzy wynikowymi wektorami (pozycjami punktow). mozna latwiej pobrac katy bezposrednio z macierzy tylko jesli jedyna transformacja byl obrot, bez przemieszczenia czy skalowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...