Skocz do zawartości

+string


CTRL

Rekomendowane odpowiedzi

draw_text(x,y,(hero.coltmag)+string(' / ')+string(maxcoltmag))

 

albo ja jestem głupi albo GM. nie wie co to '+'

 

Help!

 

GML (Step Hero)
if place_meeting(x,y,portal) && boomready=true {

if global.bomby>0 { global.bomby-=1; boomready=false alarm[4]=80 instance_create(portal.x,portal.y,boom)

alarm[2]=60}}

 

GML (alarm2)
with boom

instance_destroy()

instance_create(self.x,self.y,rozwportal)

with other

instance_destroy()

 

GML (Alarm4)
boomready=true

 

Jak zastosować ten 'other' i zbudowac rozwalony portal na miejscu portalu gdzie podłożono bombe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

other zawiera ID obiektu który koliduje z obecnym, albo id obiektu z którego wywołano kod with, nie inaczej.

 

Przykład 1: - obj_plika koliduje z obj_sciana - dla obj_sciana w zdarzeniu Collision with obj_pilka other to wlasnie obj_pilka.

Przykład 2: Kod w obj_pilka

GML
with (obj_sciana) instance_create(other.x,other.y,obj_costam); // other dla obj_sciana to obj_pilka, z którego wywołano kod</span>

 

Teraz popatrz co nie pasuje do tych przykładów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...