CTRL Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 draw_text(x,y,(hero.coltmag)+string(' / ')+string(maxcoltmag)) albo ja jestem głupi albo GM. nie wie co to '+' Help! GML (Step Hero) if place_meeting(x,y,portal) && boomready=true { if global.bomby>0 { global.bomby-=1; boomready=false alarm[4]=80 instance_create(portal.x,portal.y,boom) alarm[2]=60}} GML (alarm2) with boom instance_destroy() instance_create(self.x,self.y,rozwportal) with other instance_destroy() GML (Alarm4) boomready=true Jak zastosować ten 'other' i zbudowac rozwalony portal na miejscu portalu gdzie podłożono bombe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Marca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 other zawiera ID obiektu który koliduje z obecnym, albo id obiektu z którego wywołano kod with, nie inaczej. Przykład 1: - obj_plika koliduje z obj_sciana - dla obj_sciana w zdarzeniu Collision with obj_pilka other to wlasnie obj_pilka. Przykład 2: Kod w obj_pilka GML with (obj_sciana) instance_create(other.x,other.y,obj_costam); // other dla obj_sciana to obj_pilka, z którego wywołano kod</span> Teraz popatrz co nie pasuje do tych przykładów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 W stringu zwracasz zmienną jakąś, żeby dać znak "/" to normalnie GML draw_text(x,y,string(hero.coltmag)+ '/' +string(maxcoltmag)) Wg mnie powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 GML draw_text( x,y,string(hero.coltmag)+' / '+string(maxcoltmag) ) @up Powiedziales ze zeby dac znak ' / ' to normalnie mozna napisac a sam napisales string(' / ') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Zapomniałem wymazać, juz poprawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 no, teraz działa :) thx for all. mój projekt kwitnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się