CTRL Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 image_angle=kupka.image_angle są cztery kupy. nie są to kupy, lecz nie mogę zdradzić projektu. jeśli spotka się kupa z pociskiem o_bullet powstaje z kupy (kupa_trup) i zwraca się w angle kupy. a kupa zwraca się za życia w stepie do bohcia (hero) tak więc zwraca się owa kupa w stronę kupy(random(ilość_kup)). tak więc owy trup kupy ma się zwracać w image angle swojej kupy a nie innej. przypominam, zanim destrakszynuję kupę, odwracam trupa i czekam 1 stepa :) Nie jasno? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Marca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 GML a = instance_create(x,y,obj_trup); a.image_angle = image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Miszczu z ciebie, sam bym na to wpadł gdybym wsadzał obracanie nie w trupa lecz w żywego... THX. UPDATE!! if health<100 {health=100 instance_destroy()} else { if readytoaptek=true { instance_create(vx+542,vy+440,nieapteczka) alarm[0]=30 readytoaptek=false }} ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object Viewer: Error in code at line 10: if health<100 {health=100 instance_destroy()} else { if readytoaptek=true { instance_create(vx+542,vy+440,nieapteczka) alarm[0]=30 readytoaptek=false }}} at position 58: Unknown variable readytoaptek ______________________________________ Zmienna zadeklarowana. (create zmienna=true) Nikt oprócz ciebie tu nie wejdzie ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Sprawdź czy nie ma literówek w zmiennej i w kodzie... a tak w ogóle to widzę o jedną za dużo klamrę na końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 bo był jeszcze jeden warunek wyżej... wywaliłem go w kodzie a w bugu zzapomniałem... raczej nie ma literufki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 1. Nie zadeklarowałeś nigdzie zmiennej readytoaptek. 2. Zmienna readytoaptek jest zadeklarowana w innym obiekcie, a nie w Viewer. => if(objectjakistam.readytoaptek) Nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Zmienna zadeklarowana. (create zmienna=true) głuchy? w Viewer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się