Skocz do zawartości

image_angle=kupka.image_angle


CTRL

Rekomendowane odpowiedzi

image_angle=kupka.image_angle

 

są cztery kupy. nie są to kupy, lecz nie mogę zdradzić projektu.

jeśli spotka się kupa z pociskiem o_bullet powstaje z kupy (kupa_trup) i zwraca się w angle kupy. a kupa zwraca się za życia w stepie do bohcia (hero)

tak więc zwraca się owa kupa w stronę kupy(random(ilość_kup)). tak więc owy trup kupy ma się zwracać w image angle swojej kupy a nie innej.

przypominam, zanim destrakszynuję kupę, odwracam trupa i czekam 1 stepa

 

:) Nie jasno? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miszczu z ciebie, sam bym na to wpadł gdybym wsadzał obracanie nie w trupa lecz w żywego... THX.

 

UPDATE!!

 

if health<100 {health=100 instance_destroy()} else { if readytoaptek=true { instance_create(vx+542,vy+440,nieapteczka) alarm[0]=30 readytoaptek=false }}

 

 

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Draw Event

for object Viewer:

 

Error in code at line 10:

if health<100 {health=100 instance_destroy()} else { if readytoaptek=true { instance_create(vx+542,vy+440,nieapteczka) alarm[0]=30 readytoaptek=false }}}

 

at position 58: Unknown variable readytoaptek

 

______________________________________

 

Zmienna zadeklarowana. (create zmienna=true)

 

 

 

 

Nikt oprócz ciebie tu nie wejdzie ;0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...