lvla2y Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tytuł: Black-Men 2 Gatunek: platformówka Opis: Fabuła nie uległa zmianie mamy takie samo zadanie jak w części pierwszej gry czyli zbieranie chamburgerów. Jak na razie w wersji demo mamy 3 plansze. Download: Download[1192KB] Download2 [1.2MB] Download 3 [1229KB] Autorzy: Programowanie: lvla2y Fabuła: lvla2y Grafika: lvla2y Muzyka: lvla2y Screeny: http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/dw924_menu.JPG - menu http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/jz6001_pl1.JPG - plansza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Super, wygląda lepiej niż tamto :) 2+/5 jestem z ciebie dumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 kolejna gwniana gra na gmc 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 chamburgerów a także hamburgerów Gra to DNOO Grafika do kitu, muzyka do kitu, dźwięki z GMa, Postać ciągle o coś zahacza, przejść można w 5 minut (3 lvle) Bum! 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Widzę , że gra się nie spodobała . Więc postanowiłem poprawić trochę grafikę gry. A jeżeli chodzi o trudność gry przypominam iż są to początkowe plansza. Muzyka również ulegnie zmianie . Tak prezentuje się nowa grafika: http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/oa7247_plansza1.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tragedia. Widzę, że na gmc coraz więcej takich gier :( A szkoda. +1/5 za całokształt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Przykro mi ale 1,nie podoba mi się kompletnie to co zrobiłeś. PS:A ja ostrzegałem https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=21365 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 23 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 lubie barszcz. - Fabuła nie uległa zmianie Zaraz, to pierwsza część miała jakąś fabułę?! czyli zbieranie chamburgerów. Ratunku... Czyżby chodziło tu o sznycle robione z chamskich indywiduów? Toż to kanibalizm! Powinieneś był nazwać tę grę "LECTER-MEN". - We w miarę estetycznym menu pogrywa sobie wesoła, midikowa muzyczka. Nienajgorzej się zaczyna. - Optymizm zmienia się w niesmak, gdy okazuje się, że przyciski w menu mają dziwnie poprzesuwane maski, przez co ich górne połowy są odporne na klikanie. - Gdy zaczyna się gra... Ratunku. Nasz czarny lud ma dziwnie mrygające stopy, nie rusza nogami przy chodzeniu (na niewidzialnej deskorolce jeździ, czy jak?), hamburgery pikają przy zbieraniu niczym jakieś UFO, wrogowie to zmutowane gumisie (także na deskorolkach), pionowe łączenia ścian nie istnieją, ściany niekiedy nie są dopasowane do siebie (pierwsza platforma od dołu 1. poziomu). Z początku wydawało mi się, że nasz ludek to postać w kapeluszu, ale po bliższym przyjrzeniu się zrozumiałem, że to sześciokątne coś to jego głowa. Nasz pistolet (?) przy odwracaniu się w lewo nadal rysowany jest z prawej strony postaci, tyle że zwrócony w dół. Tak więc odwrócona w lewo postać wygląda, jakby wystrzeliwała pociski ze swego krocza. -- Inna rzecz, że zamierzasz zmienić postać... i nic innego. - Plus za zabijanie wrogów. Przy postrzale naprawdę wygląda to tak, jakby ich zwłoki padały na ziemię. - Postać niby Spiderman potrafi zaczepiać się o ściany. Podskocz postacią, dotknij skaczącą ściany i trzymaj strzałki - delikwent będzie wisiał w powietrzu. - Na poziomie 2. można zatrzymywać platformy wedle woli. Zejdź z platformy i natychmiast przyciśnij klawisz lewo/prawo, by "wejść" w platformę - postać i platforma zawiśnie nieruchomo. - Na poziomie 3. ni stąd, ni zowąd poziom jest większy, przez co występuje ohydna pikseloza. - Myślisz, że jesteś fajny, bo rozwalalnym klockom dałeś cząsteczkowy efekt wybuchu? Nie, w ten sposób tylko podkreślasz i przypominasz o biedocie ogólnej reszty grafiki. - Człowieku, dalsze kwiatki: Wejdź na ten klocek (czy też na wieżyczki obok lawy) przy początku 3. poziomu. Stoisz? Dobrze. Teraz wciśnij prawą strzałkę, by zejść - nie da rady - postać szamoce się niczym Globi przyłapany przez Ranmusa. - Ech, w ogóle kolizje w tej grze to jeden wielki kataklizm. "Pochader" co chwila się blokuje, szamoce się, wije - masakra. Nie da się przez to grać! Trzy razy przez blokowanie się postaci umarłem na 3. poziomie, bo trampolina wystrzeliła mnie pionowo w lawę. - Zadziwiające, że gdy wpadniemy do lawy - postać zmienia się w jakieś krechy, które spływają z ekranu. Tymczasem kolizja z gumisiem nie pociąga za sobą takich atrakcji, a jedynie restart poziomu - czemu? Czyżby gumisie, schwytawszy, robiły nam coś tak strasznego/odrażającego, że boisz się to ukazywać? - Za to powiem, że design poziomów zgrabny jak na początkującego - nie poszedłeś drogą różnych przygłupów, dla których "poziom" to kilka klocków przypadkowo porozrzucanych w powietrzu. U ciebie są pułapki, są wyzwania. Za to plus. ALE CO Z TEGO SKORO PRZEZ ZŁE KOLIZJE NIE DA SIĘ GRAĆ! - BTW: Widzę, że Nobody uwieczniony jest w tabeli najlepszych wyników. Inna rzecz, że jakoś kiepsko grał. (to tylko żart) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Postanowiłem , poprawić sugerowane tu błędy , a więc zmieniłem grafikę bohatera i platform , bohater już nie powinien zacinać się na dobre . Tu link do poprawionej wersji : Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Muszę Cię zmartwić, dalej postać się zacina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 W której planszy? , i jak na dobre czy się odcina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Pierwsza plansza. Trzymam strzałki góra i prawo. Postać spada gdy puszcze strzałkę w prawo. Screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Zacznę może od tego , iż grafika lawy powinna być animowana / ulepszona (statyczna). Nadal nie wiem dlaczego postać gdy dotknie lawy od spodu umiera. Koniecznie przyśpiesz pociski dodaj za nimi ewentualnie smugę . No i oczywiście ustaw jeden view w roomach, a tak to gierka mi się osobiście podobała daję mocne 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Więc zacznę od grafiki gry , grafika przyzwoita . Fabuła gry marna , bo cóż to za fabuła zbieranie hamburgerów. Muzyka gry może być . Poziom trudności bardzo łatwy , grę przeszedłem za pierwszym podejściem , bez żadnych powtórzeń. Menu , dobre , chodź jest w nim mały błąd dostrzeżony już wyżej. Animacji w grze brak . Ogólnie moja ocena wynosi 2/5 . Gra nie najgorsza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Animację zostawię na później . Skupiłem się bardziej na trudności gry , a więc dorobiłem kilka nowych wrogów i jedną nową planszę , no i zrobiłem nową opcję dla bohatera czyli podwójny skok. https://gmclan.org/up6285_4_Black_Men_2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Wymiatasz... looking 100% |||||||||||||||||||||| no, lepiej, ale ciągle się zacinam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 A mi się gra bardzo podoba, przyjemna platformówka, skończ ją choćby dla mnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backspace Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Postarałeś się. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Super gra super się gra ogólnie 4/5 nie licząc kilku bugów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zrobiłem sobie mało przerwę ale oczywiścię projektu nie poczuciłem. Wracając do tematu , a więc dodałem 5 planszę , zmieniłem planszę 2 i dodałem kilka nowych elementów. Poza tym zrobiłem animację co nie których elementów. Można pobrać : tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jak miło, że nie dałeś możliwości wyjścia z gry! Cóż za spryt! edyną motywacją jest to, że jeśli się to przejdzie, to wkońcu będzie można to wyłączyć. Dalej jest dziwne, bohater nie ma maski i może na platformach wieszać się na ręce... przeszedłem 2 lvle i mi się znudziło ale oczywiście jedynym sposobem na to ustrojstwo jest zabicie procesu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się