alwin Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Postępy będą dodawane przy edycji postu. Tytuł:Starcraft Universum Defence Gatunek:tower defence(gatunek?) Opis: Moj pierwszy projekt na którym uczę się GM. Powstaje od czasu mojej rejestracji na tym forum. Standardowo miał być to zwykły tower defence ale z czasem zacząłem dodawać do niego bardzej zaawansowane aspekty:) Na chwilę obecną mamy do dyspozycji 2 budynki(Terran Bunkier,Terran Turret), 2 jednostki które szkolimy do bunkrów(Terran Marine,Terran Ghost), 2 ulepszenia(+2 do Marine damage,+2 do limitu jednostek przebywajacych w bunkrze) 2 specjalne zdolności(Zerg Ensnare,Protoss Psistorm) 1 wróg(Terran Battlecruiser) I nieskończenie wiele leveli:) Fabuły brak, aczkolwiek będzie:) Na razie nie ma możliwości przegrania, jest to wersja bardzo wczesna, chciałbym dodać jeszcze wiele jednostek,bonusów itp , oczywiście ze świata Starcrafta. UWAGA! ponieważ jest to projekt do nauki- nie bawiłem się w tworzenie grafik. Narazie szkoda mi czasu, jak zrobie silnik to i graficzki może porobie. JEST TO FUNGAME,wszystkich zachęcam do kupienia oryginalnego Starcrafta :thumbsup: Co zmienić? co dodać? czekam na opinie. W zasadzie wszysko buduje się,rzuca czary metodą drag&drop. powodzenia;) Download: https://gmclan.org/up6389_4_SCUDEFbetademo.html] Download: https://gmclan.org/up6389_4_3664c015c0.html *new*Download:https://gmclan.org/up6389_4_dd4d86a385.html Rozmiar pliku: 4569KB Autorzy: Programowanie: Arek 'Alwin' Kowalski Fabuła: Arek 'Alwin' Kowalski Grafika: BLIZZARD ENTERTAINMENT, Arek 'Alwin' Kowalski Muzyka: BLIZZARD ENTERTAINMENT,Arek 'Alwin' Kowalski Screeny: ---------------------------- AKTUALIZACJA 08.04.2010 ---------------------------- Wydaję nową wersję demo. Nadal jest to bardzo wczesna wersja pełna błędów i niedociągnięć ale myślę że warto zaktualizować wątek:) Więc tak- Zmieniła sie troche mechanika gry, celem jest obrona kryształu który znajduje sie w lewym dolnym rogu mapy tego levelu(narazie tylko jedna mapa). Cel drugi to zniszczenie kryształu wroga który znajduje się po drugiej stronie mapy(narazie po zniszczeniu nic się nie dzieje). Chciałbym aby walka była zaciekła, teraz pracuję nad AI które to także będzie budowało Towery i próbowało zniszczyc nasz kryształ. Bedzie mozliwość kupywania jednostek i analogicznie do wroga- bedziemy mogli wysyłać je ścieżką na wrogi kryształ(narazie także nie jest to w pełni zaimplementowane- wciśnijcie prawy przycisk myszy a zobaczycie namiastkę przywoływania jednostek:)) Gra została rozbudowana- teraz mozemy budować obiekty które są np tylko na jednostki powietrzne, a także na te typowo lądowe lub które działaja na wszystko(bunkier-->marines&ghosts) Dodałem także kilka nowych budynków i ulepszeń. Oto one- OBRONA- BUNKIER--> mozliwość produkcji Marines i Ghostów(ziemia,ziemia) TURRET -->Obrona tylko przeciwlotnicza PHOTON CANNON--> Obrona tylko naziemna COLONY--> Możliwość mutacji -> Sunken(ziemia) -> Spore(powietrze) Jak zrobię to dodam wykres poglądowy z pełnymi statystykami wszystkich obiektów i czarów:) PS. grafika jest chwilowa.. na 100% będę robił ją od nowa jak tylko skończę engine. No to by było na tyle w sumie.. piszcie ile punktów zdobyliście w tych dwóch levelach- sa na zmianę- raz powietrze, raz ziemia:) Powiem tylko że jest trudne choć balansem jeszcze się nie zajmowałem. ---------------------------- AKTUALIZACJA 16.04.2010 ---------------------------- Testowe AI wroga. https://gmclan.org/up6389_4_dd4d86a385.htmlSCU Beta Demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 juz sciagam... E:grafa:10 E2:grywalnosc:8 E3:dzwiek:7 E4: ogolna ocena:9/10 czyli 5 gwiazdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilosek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Pierszy projekt? Wow LOL super czekam na pełną wersje narazie daje oczywiscie 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W GM pierwszy. Hmm grafiki prosiłbym nie oceniać.. w końcu wszytskie sprity praktycznie wyjęte z gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Czy tu da się przegrać? :mellow: 23 lvl i nic ;p fajne 5 gwizdek. mało funkcji. do czego służy ta krzywa wieża w piździe? mam 10 lvl... Zawsze możesz team znaleźć... np u mnie :D Btw. 29 juz 30 49 jaki jest rekord? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Siedzi w GM bardzo krótki czas a już tak robi.. Dobry jesteś heh :) Powodzenia w projekcie, będę temat obserwował Bracie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 CTRL wyjdź... Na razie nie ma możliwości przegrania To bonus dodający dmg Marines Gra w bardzo wczesnej fazie, a już jest grywalna. Jak narazie zasługuje na słabe 4. Anyway w skupisku gier robionych 20 minut, które tymczasem napływają to jest prawdziwa perełka. Doszedłem do 42 lvlu, w międzyczasie poszedłem do sklepu i zrobiłem herbatę. Wrogowie zbyt szybko stają się za szybcy jak ich życie. Za to Psionic Storm i tak wszystkich zgładził :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 wow faktycznie 20 lvl - marnes dmg 50 ghost 100 wieża 200 :D 55 lvl. piorunki nie dają rady zabic samochodzików na pewno więcej rzeczy i ulepszeń się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Ciekawie się zapowiada ale jak dla mnie grafika trochę nie gra ze sobą. Grafika nie twoja i tu też szkoda :( Poczekam na coś więcej i ocenię :) Narazie życzę powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Gra dobra,ma mogła ale może być lepsza,mam nadzieję że w pełnej wersji będzie,puki co mocne 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.House Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 niezle, oceniam 8/10 E: kiedy bedzie pelna wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Podpowiem Ci abyś nie double-postował. poproś Platyne albo kogoś o usunięcie. zapewne jeszcze troche czasu zejdzie zanim dopracuje gre. na pewno nie jutro, nie martw się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkarius Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Mi sie gierka az tak bardzo nie spodobala jednak jako ze jest to twoj pierwszy projekt w gm to oceniam +3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Świetnie jak na pierwszy projekt, będą z ciebie ludzie ;) 5 gwiazdek, czekam na dalsze postępy pry projekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Zacznę więc od fabuły gry , z tego co przeczytałem dowiedziałem się tyle , że jest to twój pierwszy projekt i na tym projekcie uczysz się korzystać z GM , czyli ogólnie mówiąc fabuły brak ( jak sam napisałeś ) . Grafika gry świetna i tu mam pewne zastrzeżenie co do grafiki gry czy aby na pewno jest twoja? , przeważnie amatorzy GM tworzą grafiki pomocne czyli korzystają z grafik już zrobionych . Moja ocena wynosi : 3\5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Sasor przeczytaj dokładnie opis tego dema proszę.. jeszcze raz powtarzam że jeżeli chodzi o grafikę to wyciągnieta jest ona z gry Starcraft.. W sumie to z dwóch powodów- po pierwsze uczę się GMa i nie mam czasu tworzyć spritów narazie, chciałbym skupic sie na poznaniu w pełni GMLa, a z drugiej strony nie chcę aby ta mini gierka była brzydka, więc sprity pochodzą ze Starcrafta(mogę w ogóle ich w taki sposób używać?) po drugie jak nazwa wskazuje fabuła toczyć sie będzie właśnie w świecie tejże gry:) Mam nadzieję zę zrobię ją dosyć porządnie.. to co tu zamieściłem zajęło mi około miesiąca, a kodu jest tu tyle że głowa mała :mellow: juz zaczynam sie gubić.. ale damy radę;) w Każdym razie dzieki za komentarze i biorę sie do pracy. Taka mysl mnie naszła że może uda mi się z tego projektu stworzyć jakiś silnik do gry RTS.. takie moje marzenie. W każdym razie dzieki za opinie i pomoc w dziale podstawy,pozdro :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Gierka może być, tylko zbytniego wyzwania nie stawia przed graczem. A i jeszcze jedno, zdecyduj sie czy ma być po angielsku czy po polsku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Haha:) dokładnie mam z tym problem.. ale raczej pozmieniam na polski wszędzie:) narazie nie ma wyzwania, ale będzie trudna, obiecuję :thumbsup: Uaktualnię ten temat kiedy juz gra bedzie na bardziej zaawansowanym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Gra ciekawa chociaż temat oklepany, a grafika nie Twoja. 3/5, ale że to twoja pierwsza gra to 4/5 :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Kocham starcrafta, wszystko o nim wiem :P Co do gry to gdy ją włączam wyskakuje mi blue screen.... (A chętnie chciałbym wypróbować) Czy ta gra jest może w fullscreen? Jeżeli tak to proszę, wyślij mi na PW wersję bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Nie jest,ale by się przydała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Odświeżam w pierwszym poście. NOWY DOWNLOAD+ SCREEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Kolejny update, testowe AI wroga. Celem jest zniszczenie kryształu wroga, a ten z kolei chce zniszczyc nasz. Jak ktos ma ochotę zapraszam do pobierania(mozliwe że nie ogarniecie na początku typów jednostek- bo są naziemne , także na powietrze także czytać specyfikacje) DEMO-SCU Beta Demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 A ja znalazłem błąd hehehe ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Mouse Event for Mouse Leave for object obj_icon_damage_upg: Error in code at line 1: run_allert.show_allert=false; ^ at position 1: Unknown variable run_allert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wiem wiem.. zignoruj go;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 wiem wiem.. zignoruj go;) skoro wiesz, to popraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 skoro wiesz, to popraw. Chyba napisał to właśnie z tego powodu, że już poprawił mistrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Chyba napisał to właśnie z tego powodu, że już poprawił mistrzu. tego nie napisał, komplementy na później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 tego nie napisał, komplementy na później Zgadamy się na gadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się