cysior Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Tytuł: The Lord of Ikaria (TLOI) Strona WWW gry. Gatunek: Strategia(turowa) Opis: The Lord of Ikaria jest to strategia turowa. Akcja gry rozgrywa się w pięknej krainie "Ikari". W grze wcielamy się w władce owej krainy. Musimy bronić ją przed najeźdźcami. W grze znajdzie się wiele jednostek róznego typu, wiele czarów i magicznych przedmiotów. Autorzy: Programowanie: Cysior Fabuła: - Cysior & Adriann Grafika: Cysior & Adriann Muzyka: - Screeny: Zamek: SS_1 SS_2 SS_3 Świat: SS_4 Inne(nie koniecznie SS): Miecznik-topdown(walka) Przykład ulepszania jednostek(graficzny) Stare: OLD_SS Podziękowania: Chciałbym podziękować Wojzax'owi za wykonanie tła do zamku :) -https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=21645 Chciałbym podziękować także Markowi.S za objaśnienie mi paru rzeczy związanych z pathami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 To trochę jak Heroes... ;] Ale zapowiada się nieźle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 To chyba ma być coś jak heroses, zobaczymy jak to wyjdzie,ale popraw grafike poza miastem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 @up Własnie tworze tileset :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jakie masz już pomysły na jednostki? Mógłbym dodac jakieś nowe :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 A mój system zmiany postaci ? Powinienem być w programowaniu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 W nazwie chyba powinno być bez drugiego "the" bo dziwnie brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Grafika jak z tego tower defence. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jakie masz już pomysły na jednostki? Mógłbym dodac jakieś nowe :D Takie jednostki mam narazie: Mnich, łucznik, pikinier, miecznik, mag, druid, Cyklop, Meduza, Nekromanta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ciekaw jestem poziomu sztucznej inteligencji na mapie i pod czas walki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Walki chyba w ogóle nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Walkę juz mam na testowej grafice. Już niebawem bd film pokazujący przebieg walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Takie oto pomysły: kusznik, kapłan, oszczepnik, paladyn A z tych bardziej egzotycznych (cokolwiek to znaczy): feniks, żywiołaki, golemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Nie zapominajmy o nieśmiertelnych smokach :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 super, widzialem to wszystko w epickich "Heroes of Might and Magic II" w slicznej pixelartowej grafice... no coz... kto chce wiecej herosow siadzie do wbudowanego edytora. a tak na powaznie ta gra bedzie miala cos czego herosi nie maja czy tworzysz ja tak dla przyjemnosci i dla wprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jest to moj pierwszy poważny projekt. Wiec gre robie dla wprawy. Lubie to co robie :] Napewno nie przebije kultowych heroes ale się staram w małym procencie im dorównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 A fe! Precz dusza nieczysto! Nie waż się dodawać oklepanych jednostek do tak dobrze zapowiadającej się gry!!!!1 Jeśli chcesz to napisz mi na pw a zapodam kilka nazw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Jescze nad niektórymi jednostkami pomyśle. Obecnie robię duzo grafiki i mam pytanie czy jest jakaś osoba chętna do pomocy? Chodzi mi głownie o mape świata : Budynki Top Down. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColdFlame Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 No rzeczywiście przypomina Heroes. :) Może być ciekawe.:) Jak na razie pozytywne wrażenia. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Postanowiłem zmienic grafike w mapie świata. Wygląda to teraz tak. Narazie pustawo ale juz niedługo to sie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 no duzo tam nie ma :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dwa nowe budynki(mapa swiata): Tartak Kopalnia Juz niebawem dodam film z przebiegu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Tartak nie powinien być zabudowany ;) Gra ciekawie się zapowiada. Kiedy można się spodziewać demka? Ps. W tym roku będą chyba zacięte boje o Tymona 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 coraz bardziej jak heroes :D ale coraz ładniej i przyjemniej wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 To trochę jak Heroes... ;] Ale zapowiada się nieźle :P Ja nie wiem co złego jest w tym że gra podobna jest do jakiejś kultowej gry przecież jak gra jest dobra to po co wymyślać nie stworzone rzeczy żeby gra pobiła asassin creed 2 prawda... Co do Tymona to pewnie dostanie Almora wersja 0.8.1 albo Aliensy ;) jeśli wyjdą w tym roku ale widzę że projekt idzie pełną parą wiec pewnie jesienią będziemy mieli przynajmniej jakąś betę. Co do gry to dodaj jakieś elementy upiększające otoczenie typu kamyki nad stawem jakiś krzaczek koło drzewka. Możesz też dodać jakieś tereny łowieckie z których można by było wydobywać żywność, która była by potrzebna do zwerbowania woja wraz z złotem. Ale ja nie chce Ci źle podpowiedzieć żeby potem nie było na mnie ale postaw też żeby można było stawiać na ekonimie typu nie wiem jak znajdziesz jakąś kopalnie to co tura można z nie wydobyć ileś surowców ale jeśli ulepszysz kopalnie to będziesz mógł tego surowca wydobywać więcej. Albo przykład że co 5 tur płacisz żołd swoim żołnierzom i możesz teraz zwiększyć im żołd przez co zwiększą się morale, a żołnierze będą szybciej poruszać się po mapce lub zmniejszyć przez co zmniejszą się ich morale i będą się poruszać wolniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Nie wiem czy będzie demko, ale pełna wersja gry wyjdzie miedzy lipcem a sierpniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Gra dobrze się zapowiada, a czegoś jak Herosy nie widziałrm jeszcze w GM. Ta gra musi wyjść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 zmień wejście do kopalni bo prostokąt chyba nie bardzo tam pasuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Postanowiłem zrobić tak jak mi sugerował Lech4444. W grze będą rozbudowywane kopalnie, tartaki oraz rozne warsztaty. Wygląda to mniej wiecej tak: Poz. I - 1 surowce na ture Poz. II - 2 surowce na ture Poz. III(max) - 4 surowce na ture No i moja wstępna grafika trzech najważniejszych surowców(potem dodam inne): Drewno, zelazo i złoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Mam fajny pomysł. Zamiast kupować żołnierzy będzie się płacić im żołd co tydzień, co by oznaczało, że można w szybkim czasie zdobyć duże wojsko, ale już utrzymywanie go byłoby trudniejsze. No i byłoby ograniczenie, że w danym miejscu można wynająć tylko ileśtam żołnierzy. Ale tak byłoby w ludzkich frakcjach, a mogłaby być jeszcze taka z jakimiś bestiami itp. gdzie nie płaciłoby się wojownikom, ale uciekaliby kiedy przez powiedzmy 3 dni nie odbyliśmy żadnej walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi