copoconaco Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Tytuł: Sheriff aka Dead man's hand Gatunek: strzelanka Opis: Zostałeś szeryfem tej zabitej dechami dziury niecały tydzień temu. Przez ten czas poznałeś co nieco wszystkie wątpliwej jakości atrakcje tej górniczej miesciny. Wraz z braćmi McDuckami - zlosliwymi kurduplami będacymi właścicielami upadającej kopalni i lokalną atrakcją turystyczną - starym indianinem nazywanym "ostatnim skubanym indiańcem", jako że Dotykajacy Umarłych jest ostatnim przedstawicielem plemienia Anapaha. Słowem sielanka... niestety wczoraj ktoś nafaszerował cię ołowiem i leżysz sobie teraz w płytkim grobie na miejskim cmentarzu. +===========================================+ 1 - jak nie dac sie zabic - biagac, i biegac i celnie strzelac. 2 - kombinowac z perkami - za kazdy uzyskany level otrzymujemy 1 punkt (gwiazdka). punkty te mozna rozdysponowac w trakcie walki wciskajac "q" - najlepiej po pokonaniu jednej fali wroga. albo na ekranie mapy, na tym ekranie mozna rowniez zresetowac zdobyte punkty aby przydzielic je jeszcze raz - w innej konfiguracji. 3. gra sama sie savuje przy wejsciu na mape. Opis perkow pojawia się po najechaniu na ikonkę myszą. Niektóre perki wymagają dodatkowo aktywacji w grze - kliknięcie prawego przycisku myszy w trakcie gry załatwia sprawę - o ile mamy dość mana i cooldown skilla się wyzerował. Aktywne skille możemy zmieniać klikając spację - przełącza aktywny skill na następny z posiadanych - lub przypisując dany skill do miejsca na hotbarze. Klawisze 1-9 odpowiadają pozycjom na hotbarze. Tak samo można umieszczać, przemieszczać dostępną broń. Przycisk obok hotbara resetuje ustawienia, kasując wszystko, łącznie ze zdobyczną bronią. testy trwają Download: nowa wersja: dropbox: https://www.dropbox.com/s/0xty8yubzr0efzb/d...d_11_d.rar?dl=0 stara wersja: https://gmclan.org/up3255_4_dead_mans_hand_6u.html Rozmiar pliku: rozmiar pliku: 17.5 MB Autorzy: Programowanie: JA Fabuła: JA Grafika: JA Muzyka: Peter Gabriel + efekty dzwiekowe z gier Blood i Bloodrayne Screeny: http://img195.imageshack.us/img195/6702/spiritsi.jpg http://img211.imageshack.us/img211/8263/screen01r.jpg http://img715.imageshack.us/img715/917/screen02v.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Hmm co mogę powiedzieć o grze, - menu mogło by być lepsze (nic nadzwyczajnego) - grafika nie powala (nie jesteś takim super, extra, hiper grafikiem nie przesadzają, raczej przeciętna dla każdego znającego się na pixel arcie) - postać porusza się jakby miał kijek w ... - hasełka z blooda :/ - tylko 3 bronie (chyba że jest ich więcej ale zatrzymałem się na 2 planszy) jednym słowem zwykły trochę bardziej rozbudowany surviwal, jakich już widziałem dużo na gmclanie moim zdaniem skupiłeś się na mniej ważnych detalach, które też jakoś urozmaicają grę ale wątpię by ktoś latał za głową by ją se kopnąć, zamiast uciekać przed zombie, mapki przynajmniej 2 pierwsze są nudne (nie wspominając o grze)strasznie statyczne, brakuje mi urozmaiceń, takich jak hmm jakieś pudła które można rozwalić (i w środku coś przydatnego np. zdrowie), albo by nagrobki można było rozwalić itp. (to też są smaczki ale bardziej przydatne w grze) co mogę powiedzieć więcej gra jest w mare ok, na pewno lepsza od nie jednej gry jaka jest na gmclanie, ale spodziewałem się czegoś lepszego, no i to poruszanie się gracza jest czymś co dosłownie zabija tą grę. A i tych gwiazd zdobyłem 3 wszystkie w pierwszym lewelu edit: A zapomniałem dodać że pauza by się przydała gdy wybiera się te power upy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Więc tak: Minus za menu, bardzo słabe nie podoba mi się. Dźwięki dobrze dobrane ale słychać ja jakby ten ktoś stał za mną. Heh zginąłem na pierwszej planszy ;p Po za tym gierka fajna ale nie wciąga na tyle żeby zagrać 2 raz. Daje solidne 4/5 za jakość gry :) Edit: Aha i zmień sterowanie aby gracz szedł w stronę myszki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Myślę , że mogłeś się bardziej postarać z tą grą. Najbardziej dobijały mnie te klawisze mógłbyś je bardziej dopracować . Menu słaba w ogóle nie potrzebny bajer z tymi zombi podążającymi za myszką . Grafika może być , chodź zawsze mogłaby być lepsza. Dźwięki ładnie dopasowane . Gra średnio mi się spodobała dlatego moja ocena wynosi : 3/5 EDIT:Zapomniałem napisać której planszy przejść nie mogę 1 , gwiazdek 4. (o ile dobrze pamiętam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 - menu mogło by być lepsze (nic nadzwyczajnego) - grafika nie powala (nie jesteś takim super, extra, hiper grafikiem nie przesadzają, raczej przeciętna dla każdego znającego się na pixel arcie) - postać porusza się jakby miał kijek w ... - hasełka z blooda :/ - tylko 3 bronie (chyba że jest ich więcej ale zatrzymałem się na 2 planszy) jednym słowem zwykły trochę bardziej rozbudowany surviwal, jakich już widziałem dużo na gmclanie moim zdaniem skupiłeś się na mniej ważnych detalach, które też jakoś urozmaicają grę ale wątpię by ktoś latał za głową by ją se kopnąć, zamiast uciekać przed zombie, -menu ma byc funkcjonalne i czytelne -pfff... mnie sie grafika podoba. pozatym istnieje coś takiego jak "ironia"... -znaczy co? porusza sie za wolno? -haselka z blooda akurat tutaj idealnie pasuja moim zdaniem. -owszem tylko trzy, w "zarazie" bylo ponad 30 + granaty i wprowadza to totalny chaos. pozatym skutecznosc i funkcjonalnosc broni rozszerza sie dzieki perkom. -kopanie główek - no skoro gośc sypie textami z blooda to musial miec mozliwość kopania główek. -statyczne plansze i skrzynki do rozwalki - przy pierwszej fali rozwalisz wszystkie skrzynki i ew zbierzesz bonusy a potem zęby w ściane i nie bedziesz miec zadnej oslony na ktorej atakujace moby beda sie choc troche spowalniac. -to ma byc nieskomplikowana strzelanka a nie monstrum w rodzaju "zarazy". -egzekutor... wiesz ze pierwsza plansze mozna przejsc nie wykorzystyjac zdobywanych perków? wlasnie dzieki temu ze postac nie porsza sie w kierunku myszy co pozwala unikac truposzy i zachowywac wystarczajacy dystans by je odstrzelic. pytanie na dziś - czy to jest za trudne? czy ktokolwiek doszedl do 3 planszy i dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 -menu ma byc funkcjonalne i czytelne -pfff... mnie sie grafika podoba. pozatym istnieje coś takiego jak "ironia"... -znaczy co? porusza sie za wolno? -haselka z blooda akurat tutaj idealnie pasuja moim zdaniem. -owszem tylko trzy, w "zarazie" bylo ponad 30 + granaty i wprowadza to totalny chaos. pozatym skutecznosc i funkcjonalnosc broni rozszerza sie dzieki perkom. -kopanie główek - no skoro gośc sypie textami z blooda to musial miec mozliwość kopania główek. -statyczne plansze i skrzynki do rozwalki - przy pierwszej fali rozwalisz wszystkie skrzynki i ew zbierzesz bonusy a potem zęby w ściane i nie bedziesz miec zadnej oslony na ktorej atakujace moby beda sie choc troche spowalniac. -to ma byc nieskomplikowana strzelanka a nie monstrum w rodzaju "zarazy". pytanie na dziś - czy to jest za trudne? czy ktokolwiek doszedl do 3 planszy i dalej? - menu ma być funkcjonalne zgadzam się ale to nie znaczy że musi być brzydkie - oj wybacz że nie odczytałem twej ironi :) nie jestem tobą, nie powiedziałem że grafika jest brzydka, tylko to że nie powala - ale te hasełka już były użyte raz i wystarczy i lubi się często powtarzać co robi się nudne, no chyba że ta gra to dalsze dzieje caleba bo nawet wygląda podobnie, szkoda tylko że nie ma takiego samego arsenału - no to jak to caleb to kopanie głowy jest ok, tylko jak już powadziłem levele mało urozmaicone - poruszanie hmm bardziej bym powiedział, tak ten jego start jest jakiś dziwny skacze o pixel czeka sekundę i wtedy idzie, a nie daj boże przycisnąć np lewo i do góry to już stoi w miejscu - i jest nie skompilowaną nudną szczelanką jak to nie tylko ja zdążyłem zauważyć niestety nie doszyłem dalej niż 2 level bo gra po prostu mi się znudziła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a nie daj boże przycisnąć np lewo i do góry to już stoi w miejscu hmmm naprawde? hmm hmmm... u mnie poruszanie sie w 8 kierunkach (gora, dół, na boki i na ukos) dziala bez problemowo. co do nieurozmaicenia plansz, przynajmniej nie sa calkiem puste jak w crimsonland... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 hmmm naprawde? hmm hmmm... u mnie poruszanie sie w 8 kierunkach (gora, dół, na boki i na ukos) dziala bez problemowo. co do nieurozmaicenia plansz, przynajmniej nie sa calkiem puste jak w crimsonland... to mam jakąś trefną wersje bo mi chodzi tylko w 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 to mam jakąś trefną wersje bo mi chodzi tylko w 4 chyba klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Gra jest wykonana na bardzo wysokim poziomie, grafika mi się podoba, szczególnie animacje potworów i powiewający płaszcz bohatera. Porównując z grami pojawiającymi się zazwyczaj na GMClanie to przyznam, że to zupełnie inna liga, wszystko jest dopracowane, gra się przyjemnie i do tego miło się na to patrzy. Jednak mimo usilnych prób nie udało mi się nawet ukończyć pierwszego poziomu :\. Zawsze kończyło się na tym, że wrogowie mnie otaczali tak że nie mogłem się ruszyć i w mniej niż sekundę było po mnie. Uważam że niektóre zombiaki są zbyt szybkie jak na początek gry, dopiero w późniejszych etapach mogłyby poruszać się szybciej, to taka moja skromna propozycja. Ale jak już powiedziałem gra wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie i dlatego daje 5 gwiazdek. A co do Twoich pytań to jak już napisałem poległem na pierwszym poziomie a gwiazdki to chyba miałem max 2 :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 chyba klawiatury najlepiej zwalić winę na klawiaturę :) jakoś sam używam w,a,s,d i nigdy nie miałem problemów z tym A i jak już wspomniałem a było pominięte to przydała by się pauza po wciśnięciu q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 trening czyni mistrza... oki popracuje nad obnizeniem poziomu trudnosci i nad pauzowaniem tez sie pomysli i proponuje na pierwszej planszy uzyc obrzyna (pod '3') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Grafika świetna i animacja szkieletowa na poziomie. Dźwięki pozwalają wczuć się w klimat i też są super. Rozpadające się zombiaki fajne. Jak na razie umarłem na ostatniej fali w pierwszej planszy, ale zaraz spróbuje jeszcze raz. Tylko czasem postać się zacina co trochę przeszkadza. ocena: 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 No cóż, uploaduje sie nowa wersja... 1. obniznony próg xp potrzebnego do zdobycia kolejnego perka 2. wcisniecie 'Q' zatrzyma moby tak by nie zabijaly podczas rozdzielania perków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 link do pobrania nie działa;/ E: Postu wyżej nie było :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 7240 punktów, 3 fale na 3 planszy Ogólnie opis perka po najechaniu na niego powinien być. Pauza podczas wybierania perków. Z tym zacinaniem się coś zrób. Nie zmieniaj sterowania. Pobiorę najnowszą wersję. Perków chyba 3 miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkarius Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Dla mnie sterowanie jest dobre, po 5 min sie przyzwyczailem i jak zainwestuje sie chociaz jednego punkcika w szybkosc to juz jest spoko :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lutego 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak dla mnie jest dość trudna... można by dodać tryb Easy? No i trochę szeryf za wolno chodzi (ale tylko trochę). Jak dla mnie 5+/5, pierwszy kandydat na grę roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Super gra,chociaż miałem przyjemność zagrać w nią wcześniej;p Doszedłem do 2lvla i mnie tam zabijają daje 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Przy chodzeniu postać dziwnie mi się zacina, często nie chce w ogóle z miejsca się ruszyć;/ A co do menu imo jak najbardziej fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Doszedłem bodajże do 5 levelu z ku klux klanami i nie ma bata by przejść ten level gwiazdek nie wiem ile mam chyba z 6-7 co mnie wciąż denerwuje to, to kiepskie poruszanie się gracza, oraz szorstka kolizja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 "szorstka" - znaczy sie to ze postac przykleja sie do przeszkod przy zbyt gwaltownych manewrach? - zrobi sie. ...a i da sie przejsc ten level. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Edit: Aha i zmień sterowanie aby gracz szedł w stronę myszki :) A w życiu! łażenie w strone myszki to killer wszystkich top down. cholernie uciążliwie sie przy takim sterowaniu strafuje, trzeba sie zastanawiać w którą strone pójdzie po wciśnięciu a przeważnie nie ma na to czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 @Up: No może to takiej szybkiej gry to tak. Ale ogółem lepiej chyba jest jak podąża do myszki. Po 5 minutach już nie trzeba się zastanawiać, w którą stronę skręcać. A poza tym takie sterowanie jest bardziej realistyczne. Ale to tylko moje zdanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 właśnie nie, bo każde obrócenie się zmienia kierunek chodzenia, a przy normalnym wsadzie można idąc np. w prawo strzelać w gnoi wkoło siebie nie martwiąc się że nagle zmieni się kierunek (co realistyczne nie jest ani troche). To też tylko moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 właśnie nie, bo każde obrócenie się zmienia kierunek chodzenia, a przy normalnym wsadzie można idąc np. w prawo strzelać w gnoi wkoło siebie nie martwiąc się że nagle zmieni się kierunek (co realistyczne nie jest ani troche). To też tylko moje zdanie. Zawsze można zrobić że to View port się obraca, wtedy nie ma problemów z pomyleniem kierunków ale też wole takie jakie jest byle by lepiej działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Wraz z braćmi McDuckami Mr. Yaro i Lechu? Szeryf zdecydowanie za wolny i nie da się nim dobrze sterować, temat gry troche oklepany, a grafika nie najgorsza 4/5 jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Gameplay na bardzo wysokim poziomie 5/5. Oprawa graficzna też 5/5. Ale co z ZARAZĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Jejeje, Blood. KKKowcom w którymś tam levelu brakuje dynamitu. Bardzo miodna gra, elegancko kończyny fruwają. edit: Dodaj bossów i alternate firing, man. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Kiedy wyjdzie pełna wersja bo gra jest na wysokim poziomie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się