geralt100 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 [create] GML x=20 y=40 wybor=1 [step] GML if wybor<3 & keyboard_check_pressed(vk_down) { y+=100 wybor+=1} if wybor>1 & keyboard_check_pressed(vk_up) { y-=100 wybor-=1} zaraz po włączeniu gry przez jeden step(pewnie create) widać object ale w następnym stepie znika(próbwałem tego sposobu z faq) co robie źle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 tak ciężko powiedzieć bo kod nie ma nic do sprite-a najlepiej daj plik gmk z tym co nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Problem tkwi gdzieś indziej. Czy jakiś inny obiekt się odwołuje do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Może przesuwa się na tyle szybko, że nie zauważasz tego? W końcu 100px na stepa to sporo. Sprawdź, czy istnieje dana instancja lub sprawdź x i y tego obiektu, to będziemy wiedzieć, czy znika czy po prostu szybko się przesuwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 już problem zażegnany zamykam, trzeba było dodać drugi & Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Lutego 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 No tak, bo jeden & to operacja matematyczna, jakbyś napisał if (5+5) to też była by zawsze prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi