hudy0070 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Czy można sprawdzić czy GM załadował daną grafikę i jeżeli ona już tam jest zwrócić jakoś jej ID? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 GML id_ = sprite_add( ... if ( sprite_exists( id_ )) .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Lutego 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 gm nie wczytuje grafiki w osobnym wątku, tylko wstrzymuje grę do czasu jej załadowania, zatem nie ma potrzeby sprawdzania czy skończył wczytywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 jemu chyba nie chodzi o to, czy sprawdzić czy skończył wczytywać, tylko czy już wcześniej wczytał. tia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Otóż to eltix, chcę sprawdzić czy dana grafika jest już w pamięci i jeżeli tak to zwrócić jej id żeby nie zaśmiecać pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 GML id_ = sprite_add( ... if ( sprite_exists( id_ )) .. ..chyba juz napisałem sprite_add zwraca do zmiennej id dodanego sprita. A czy dany sprit jest w pamięci gm sprawdzasz poprzez: if ( sprite_exists( id/sprita )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Lutego 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Jemu raczej chodzi, jak sprawdzić, czy dodając dwa razy nazwa.jpg nie duplikuje spritów. Rozwiązanie - trzymać informacje o spritach w strukturze danych i oznaczać, czy załadowano czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się