Wojo Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam od kilku dni robię grę w stylu GTA czekam na odpowiedź z strzelaniem to na ten czas postanowiłem lecieć dalej z projektem. 1.Pobrałem przykład Marka.S odnośnie wchodzenia do samochodów gdy go uruchomiłem zobaczyłem image_angle tak wiem to opcja dla zarejestrowanych to przypomniała mi się opcja z FAQ GML image_single = direction * image_number/360;. Zrobiłem do tego animację obracającego się auta i jazda działa git tylko przy starcie obiekt samochodu obraza się jak karuzela wiecie może jak się tego pozbyć ?? 2.Teraz drugie pytanie umiem zrobić ruch al'a GTA ale jak wcześniej wspomniałem mam darmowego Game Maker udało mi się zrobić ruch al'a GTA tylko tu rodzi się kolejny problem jak dodać do animacji ruch nogami tak aby wszystko było gites ?? wytłumaczcie mi gdzie mam wstawiać i jak te klatki animacji albo dajcie jakiś przykładzik animacji. Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backspace Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Witam od kilku dni robię grę w stylu GTA czekam na odpowiedź z strzelaniem to na ten czas postanowiłem lecieć dalej z projektem. 1.Pobrałem przykład Marka.S odnośnie wchodzenia do samochodów gdy go uruchomiłem zobaczyłem image_angle tak wiem to opcja dla zarejestrowanych to przypomniała mi się opcja z FAQ GMLimage_single = direction * image_number/360;. Zrobiłem do tego animację obracającego się auta i jazda działa git tylko przy starcie obiekt samochodu obraza się jak karuzela wiecie może jak się tego pozbyć ?? 2.Teraz drugie pytanie umiem zrobić ruch al'a GTA ale jak wcześniej wspomniałem mam darmowego Game Maker udało mi się zrobić ruch al'a GTA tylko tu rodzi się kolejny problem jak dodać do animacji ruch nogami tak aby wszystko było gites ?? wytłumaczcie mi gdzie mam wstawiać i jak te klatki animacji albo dajcie jakiś przykładzik animacji. Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Wiesz, że istnieje coś takiego jak al'a CRACK? ;D Edytowane 10 Lutego 2010 przez Mimek Dziękuję za przestrzeganie regulaminu. Zgodnie z punktem 13. Regulaminu zawieszam konto na tydzień. Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 UP@ Wiesz co? To nawet nie jest śmieszne,za moment na 100% ci zablokują konto a poza tym może on jest uczciwy i z jakiegoś powodu nie ma za co albo nie ma możliwości kupić ale to nie znaczy że od razu zaraz będzie szukał sposobów jak nielegalnie ten problem rozwiązać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Backspace gdybym miał cracka to bym tu się nie zgłaszał ale nie używam cracków wolę być uczciwy Adriann ma racje ale nadal nie wiem jak rozwiązać opisane problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Uuuu to będzie problem jeśli nie masz Pro :/ bo takie klateczki będziesz musiał robić do kazdej osoby łarzącej po mieści i każdego auta ;/ Ale zaraz może cos wykombinuje i podeśle przykład ale nie obiecuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 1.Nic prostszego: /Create/ GML image_speed = 0 2. Wystarczy pobawić się zmiennymi i zrobić sprite'y z Rotation Sequence. Zresztą, Lordis chyba tam coś pichci, więc nie trzeba się martwić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Ale możesz zrobić ruch w 4 kierunkach,też będzie dobrze wyglądać a kilka razy mniej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 No i nic z tego nie wyszlo :( Coś zrobiłem ale strasznie namieszane i troche źle działa xD Wirus :) jak chcewsz to coś tam podpatrz ale mówie lipa straszna. Moja rada to zmotaj sobie wersje Pro (kup/crack) albo zrób ruch w 4 strony bo jest banalny w wykonaniu i będziesz miał w niebo mniej pracy, bo tak jak wspomniałem nie tylko byś musiał zrobić taki ruch gracza ale innych npc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 wielkie dzięki Lordis popróbuję z twoim przykładem albo coś sam wymyślę ale tak czy inaczej wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Nie ma sprawy :) Na robiłe sie z tymi obiekcikami i obracaniem tych spritów ale i tak coś musiałem zwalić bo nie działa tak jak miało :P Działa dobrze tylko pod niektórymi kątami. Ale mniej wicej tak sobie wyobrarzam to poruszanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 nie lepiej zrobić 3 sprity każdy 360 stopni obrotu, 1: stojący ludzik 2:pierwsza noga do przodu 3: druga noga do przodu i alarmie co ileś klatek zrobić że jeśli mam 2 to zmieniam na 3 a jeśli 3to na 2 a jeśli wciśnięty jest żaden klawisz to zmienia na sprita 1 moge zrobić jutro przykład bo u lordisa jest coś nie tak (czasami jest animacja a czasami nie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam od kilku dni robię grę w stylu GTA czekam na odpowiedź z strzelaniem to na ten czas postanowiłem lecieć dalej z projektem. 1.Pobrałem przykład Marka.S odnośnie wchodzenia do samochodów gdy go uruchomiłem zobaczyłem image_angle tak wiem to opcja dla zarejestrowanych to przypomniała mi się opcja z FAQ GML image_single = direction * image_number/360;. Zrobiłem do tego animację obracającego się auta i jazda działa git tylko przy starcie obiekt samochodu obraza się jak karuzela wiecie może jak się tego pozbyć ?? 2.Teraz drugie pytanie umiem zrobić ruch al'a GTA ale jak wcześniej wspomniałem mam darmowego Game Maker udało mi się zrobić ruch al'a GTA tylko tu rodzi się kolejny problem jak dodać do animacji ruch nogami tak aby wszystko było gites ?? wytłumaczcie mi gdzie mam wstawiać i jak te klatki animacji albo dajcie jakiś przykładzik animacji. Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. chodzi tu o to, że autka mają swój image_speed, i jeśli coś nie nadaje im image_index to po prostu są animowane z prędkością image speed. rozwiązaniem problemu jest dodanie w create każdego auta, a najlepiej w create parrenta: GML image_speed = 0; image_index = 0;] Poprawiłem nawet ten przykład: https://gmclan.org/up1558_12_wsiadanie_do_auta_gmlite.html PS 2. musisz mieć 3 sprity, kazdy z animowaną 360' jedną klatką, przypisujesz je do tablicy, za pomocą zmiennej robisz sztuczne image_index, które zwiększasz na jakimś alarmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi