Czarny Ass Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Chcę zrobić że jak nacisnę 1 to np. wyświetla się wiadomość. Jak to zrobić? Jak zrobić warunek naciśniętego przycisku? Prosze o pomoc... <_< EDIT: Jakby co to chodzi o przycisk, a nie napis. Wiem jak zrobić napis :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 GML if(keyboard_check_pressed(vk_numpad1)) { <akcja> } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie działa!!! Mam błąd w kompilatorze: `vk_numpad1' undeclared (first use this function). Mam Dev-C++ 4.9.9.2 :crying: Wolę Visual Basic bo nie potrzeba kompilatorów. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 sorry, zapomniaelm ze to nie GM xD zaraz poprawie ;D btw. masz zrobioną pętlę komunikatów? jak nie to bez niej będzie robota na około Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Jest. Co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms646281(VS.85).aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Syntax WM_KEYUP WPARAM wParam LPARAM lParam; O co biega z tym: WPARAM wParam LPARAM lParam; ? :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 http://darkcult.gamedev.pl/kursy/apievnt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Można też użyć:GetKeyState Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinimod Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 #include <iostream> #include <conio.h> int main() { while(getch() != 27) //27 esc { if (getch() == 0) //0 klawisz numpad 1 { <akcja> } } } edit: jak byś chciał pobrać klawisz to #include <iostream> #include <conio.h> int main() { while(getch() != 27) { std::cout<<getch()<<"\n"; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 zakładam że kolega nie pisze w konsoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Piszę w konsoli. Przepraszam, że tak późno odpowiadam. EDIT: Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 to zamknij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi