lvla2y Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam , chciałbym aby w mojej grze był czas np. 5:00 , jeżeli zostanie np. 4.37 (czasu) to dodaje do licznika punktów ( score ) 437 punktów , a jeżeli skończy się czas reset planszy. Jak da się coś takiego zrobić proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Najprostszy sposób. rysujesz napis, ile zostało czsu: GML draw_text(zostało czasu:) tutaj nie wiem jak dodać tą zmienną "czas" bo u mnie +czas nie działa :D zrobiłem to tak: GML draw_text(x,y,zostało czasu:)draw_text(x+80,y,czas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Trzeba zamienić zmienną na string funkcją string(var). Później można dodawać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie działa ten kod.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 draw_text(x,y,string('zostało czasu:')+string(czas)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 nie działa ten kod.. po prostu CTRL, nie umie pisać kodu ;p draw_text(x,y,string('zostało czasu:')+string(czas)) lol... kolejny... create: GML czas = 300; // 300 sekund to 5 min 5*60 alarm[0]=room_speed * 1; alarm 0: GML czas -= 1; draw: GML draw_text(x,y,'zostało czasu w sekundach:' + string(czas)) nie wiem jaki jest odpowiednik w GML div i mod bo bym ci odrazu dał w stylu "5:00" itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 to nielepiej uzyc alarmu i dodać/odjąć jego wartosc jak zostanie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 wszystkie kody chodzą , ale coś jest nie tak , ponieważ czas z 300 spada na 299 , i dalej ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 bo pieter to kaleka. dał w alarm[0] raz odejmowanie sekundy. wy sie bawicie room speedami a ja bym dał w alarm[0]: alarm[0] = 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Dałem ten twój kod , to nawet 300 nie spadło na 299 . Po prostu nic się nie stało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Lol. GML (Alarm0) czas -=1; // and alarm[0]=room_speed * 1; // ...</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 GML //create czas=300 alarm[0]=room_speed*1 //alarm 0 if czas>0 czas-=1 else room_restart() alarm[0]=room_speed*1 //draw draw_text(x,y,'zostało czasu w sekundach:' + string(czas)) wy sie bawicie room speedami a ja bym dał w alarm[0]: alarm[0] = 30 Nie każdy w grze ustawia 30 klatek na sekundę, dlatego room_speed*1 jest jak najbardziej odpowiednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Wszystko działa ;) , wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Lol... n *1 = n a wy uparliście się żeby mnożyć room_speed przez 1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Lol. Tu jest pokazane jak łatwo zmienić wartość zmiennej 'czas' co np 2,3 sekundy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się