gothicner Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam! To znowu ja. Mam mały problem z atakami i kombosami. Ustawiłem objectowi Player Żeby po wciśnięciu spacji zmieniał się w obj_attack który ma ustawione że po zakończeniu animacji zmienia się spowrotem w Player, a gdy wciście się "W" to zmienia się jeszcze w obj_combo. Na logike powinno zadziałać, ale niestety <_< . Po pierwsze: Object obj_attack i obj_combo niewiedzieć czemu "wtapia" się w podłogę, mimo to iż ustawiłem mu solid i dodałem grawitacje. Po drugie: Pierwszy atak jest spoko nie licząc pierwszego problemu, ale zadko sie zdarza zeby zmienił sie w obj_combo, a jeśli się uda to jest w zwolnionym tępie i gdy zmieni sie spowrotem w Player to ponowne wciśnięcie spacji również powoduje zmianę tępa. Za pomoc z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Myślę, że podanie kodu trochę ułatwi rozpoznanie "diagnozy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Myślę, że podanie kodu trochę ułatwi rozpoznanie "diagnozy". Nie używam kodu w TYM przypadku. Ataki robie na klockach :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 W takim razie, przydałoby się wiedzieć, jakich klocków użyłeś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 W takim razie, przydałoby się wiedzieć, jakich klocków użyłeś :) Player: Event:Relase<space> change istance into obj_attack obj_attack: Event:Animation end change istance obj_combo Event:Relase<w> change istance into obj_combo obj_combo: Event:Animation end change istance into Player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 rozumiem że danie maski ziemi nie wchodzi w grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 rozumiem że danie maski ziemi nie wchodzi w grę? niestety danie maski nie pomaga :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Możliwe że obj_Player ma origin na środku podczas gdy pozostałe mają w rogu i dlatego ci się wtapiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Możliwe że obj_Player ma origin na środku podczas gdy pozostałe mają w rogu i dlatego ci się wtapiają origin to jest to kółko które się ustawia przy tworzeniu sprita? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Kliknij każdemu center przy ustawieniach sprite :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Zamiana na inny obiekt nie jest zbyt rozsądnym wyborem, lepiej by było operować na jednym obiekcie i za pomocą zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 origin jest tam gdzie się krzyżuje krzyżyk na obrazku. jeśli go nie widzisz to albo jest w jakimś rogu albo poza obrazkiem. Nastaw wszystkim spritom na środek albo na lewy górny róg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się