Skocz do zawartości

Nieudane ataki


gothicner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! To znowu ja. Mam mały problem z atakami i kombosami. Ustawiłem objectowi Player Żeby po wciśnięciu spacji zmieniał się w obj_attack który ma ustawione że po zakończeniu animacji zmienia się spowrotem w Player, a gdy wciście się "W" to zmienia się jeszcze w obj_combo. Na logike powinno zadziałać, ale niestety <_< .

Po pierwsze: Object obj_attack i obj_combo niewiedzieć czemu "wtapia" się w podłogę, mimo to iż ustawiłem mu solid i dodałem grawitacje.

Po drugie: Pierwszy atak jest spoko nie licząc pierwszego problemu, ale zadko sie zdarza zeby zmienił sie w obj_combo, a jeśli się uda to jest w zwolnionym tępie i gdy zmieni sie spowrotem w Player to ponowne wciśnięcie spacji również powoduje zmianę tępa. Za pomoc z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie, przydałoby się wiedzieć, jakich klocków użyłeś :)

 

 

Player:

Event:Relase<space> change istance into obj_attack

obj_attack:

Event:Animation end change istance obj_combo

Event:Relase<w> change istance into obj_combo

obj_combo:

Event:Animation end change istance into Player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...