Skocz do zawartości

game_end(); Nie konczy procesu.


Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem pewien, czy to kwestia tego, ale przy okazji zapodam ciekawostkę, którą odkryłem: Kod znajdujący się po funkcji game_end(), rzekomo kończącej grę, wykonywany jest przed zakończeniem gry. Różne dziwactwa przez to wychodzą. Po funkcji game_end zaleca dopisywania się instrukcji "exit;".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlla jakiegos uzywasz? dajmy na to zwlaszcza takiego od dzwiekow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, czy to kwestia tego, ale przy okazji zapodam ciekawostkę, którą odkryłem: Kod znajdujący się po funkcji game_end(), rzekomo kończącej grę, wykonywany jest przed zakończeniem gry. Różne dziwactwa przez to wychodzą. Po funkcji game_end zaleca dopisywania się instrukcji "exit;".

 

Dzięki za szybką odpowiedź. Niestety dodanie tej instrukcji nie rozwiązało problemu. :crying:

 

dlla jakiegos uzywasz? dajmy na to zwlaszcza takiego od dzwiekow?

 

Tak "audiow32.dll".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz usunąć/zwolnić wszystkie utwory z pamięci zanim zamkniesz grę, ja ten sam problem miałem w XeAudiere i dałem automatyczne usuwanie ich przy zwolnieniu dlla i pomogło, Ty też zwalniaj wszystkie utwory przed zwolnieniem dlla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam Twojego dlla więc nie wime jakie są funkcje od usuwania muzyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie polecam robic tego co kolega wyzej napisal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra powinna zakonczyc wszystkie swoje procesy zanim zakonczy sie sama gra, w GM nie bez powodu zastosowany jest ten sposob z opoznieniem, bo gra konczy wtedy wszystkie eventy oraz wywoluje te ktore koncza rooma i gre i wszystko sie cacy ladnie zamyka. a jesli ubijesz proces to co z tego ze zakonczysz gre szybciej, gra moze Ci sypnac czyms nieoczekiwanym w pesymistycznym przypadku. pamiec i tak zwolni system za Ciebie, ale karta dzwiekowa/graficzna to delikatne elementy, i nie zakanczanie aktywnych trybow pracy jak nalezy moze naszkodzic, a tego nie chcemy, nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat to byla jedna z jego najlepszych decyzji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo na pewno dllka przy konczeniu pracy nie zwalnia sama swoich zasobow, a powinna, inaczej chlopak sam musi je recznie zwalniac - to tyle na temat jego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...