Skocz do zawartości

el.zwierzakko

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    as

Osiągnięcia el.zwierzakko

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Ok. Dzięki wszystkim za pomoc. Pogrzebie jeszcze ;]
  2. Tak. Wiadomość wyświetla się jak należy. Jest jeszcze jakaś metoda na zakończenie pracy dlla??
  3. zapisałem to tak: BP_StopModule() BP_CloseAudioSystem() game_end() exit; Nadal to samo.
  4. Dzięki za szybką odpowiedź. Niestety dodanie tej instrukcji nie rozwiązało problemu. :crying: Tak "audiow32.dll".
  5. Witam wszystkich jako że jestem tutaj nowy ;] Mam problem z kodem: if (item==5) { game_end(); } //old code: if (item==5) room_goto(close); Gra teoretycznie się wyłącza ale jej proces już nie. Nadal działa on w tle. Co widać po wciśnięciu CAD w okienku procesy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...