Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

przewaznie montowane i przerabiane, czasem na podstawie gotowych textur, zwykle tworzone za pomoca wbudowanego systemu noise pozwalajacego uzykiwac dosc roznorodne efekty. poza tym kazdy aspekt materialu: kolor, przezroczystosc, odbicie, bumpmap - moze skladc sie z wielu warstw roznie oddzialywujacych ze soba. poza tym nie lubie obtexturowywac obiektow, jesli tylko moge robie model na tyle zlozony zeby nie trzeba bylo robic jakiejs szczegółowej textury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lion: Lepiej "postudiuj" anatomię człowieka, bo coś słabiutko. :P

Też modeluję w 3d, ale nie by zrenderować, tylko użyć w gierce... po prostu staram się zrobić jak najmniejszą liczbę polygonów. :P

Za chwilę coś zarzucę.

 

Edit:

I oto jest: model_3d.jpg

Robiony w 3d Canvas - wiem, wiem... tandetny program. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lion: Lepiej "postudiuj" anatomię człowieka, bo coś słabiutko. :P

co ma anatomia do umiejętności modelowania bo przykro mi cię zawieść ale znam anatomię ja się dopiero uczę modelować

 

po za tym przyganiał kocioł garnkowi pistolet taki o XP

 

to jest gnat XP:

http://www.gmclan.org/uploader/634/frezzer.jpg

 

a tu twarz tyle ze bez uszu :

http://www.gmclan.org/uploader/634/twarz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Blender bardziej intuicyjny - choć to raczej kwestia przyzwyczajenia :P

 

A Cinema 4D ma, jak zauważyłem, wady. Bo jakimś cudem w cieniach/odbiciach widać pixele - choć copoconaco dał radę to naprawić, to jednak nie powinno się takie coś dziać :P

Zobaczcie sobie prace copoconaco z poprzednich 3 stron w tym temacie. Tylko w jednej jest normalny cień...

 

No i Blender ma się czym pochwalić jeśli chodzi o animacje :P Bick Buck Bunny. Że nie wspomnę o "legendarnym wręcz" Elephants Dream :P (często widziałem ten film jak np, w jakieś gazetce był monitor (reklama) itp.)

Strasznie mnie ciekawi, ile czasu zajęło stworzenie takiego cacka...

 

Co do konwersji: może poszukaj konwertera pov do 3ds'a - to dość popularny format, więc może istnieje takowy konwerter. A Blender ten format bez problemu załaduje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Cinema 4D ma, jak zauważyłem, wady. Bo jakimś cudem w cieniach/odbiciach widać pixele - choć copoconaco dał radę to naprawić, to jednak nie powinno się takie coś dziać :P

 

nie wady tylko lenistwo i niedbalstwo usera... karaluch mial rozmyty pierwszy plan i tlo, a nie chcialo mi sie bawic ustawieniami, a co mi po cieniu przy probnych renderach, wazne zeby jakis byl...

 

https://gmclan.org/uploader/3255/Untitled6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PoxiPol is back! , ale sie zmienilem, zrozumialem o co wam chodzilo po poscie jakluba :P, liczylem piksele i rysowalem... ale teraz juz bede mowiel gdy takie cos zrobie, zrobilem kilka prac podczas mijej baicjii

proba zrobienia cieniowanej twarzy:

5zhe9h.png

chyba moja najwieksza praca, chociarz przyznam uzylem jednego z tutkow na http://dokuro.deviantart.com/art/Lost-art-...poses-21434443:

108fiqa.png

Kiedys mialem pomysl na gre, i dzieki tutorialowi danego mi przez copo, wreszcie zrobilem postacie, ktore probowalem wczesniej zrobic, ale mi sie nie udawalo:

sq37h5.png

nprhj8.jpg

2v2fxw6.png

Lisa simpson, patrzylem sie, i kropkowalem (z jakiejs tam strony, watch the simpsons online czy cos):) wiec taki prawie rip, ale reszte sam robile, (lol duuuuuzo pracy :P)

i2su8o.png

I moja biegaczka, bazowalem sie na kolezance :P(i konturach) czyli 100% rip heh :)

r9mudc.png

I pierwszy domek w isometrii

1z4zs4n.png

 

Enjoy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja notatka z Języka Polskiego

 

Buckethead. W razie jakby ktoś go nie znał:

http://images.google.pl/images?hl=pl&q...sa=N&tab=wi

 

Aktualnie robię Slasha. Skończę pewnie na następnym polskim :)

 

Kolejny w kolejce będzie chyba Zakk Wylde :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PoxiPol:

Pixelart master to Ty raczej nie jesteś, tym prackom daleko do ideału, ale nie jest źle. Te szare i czarne cienie na twarzy wyglądają beznadziejnie, powinieneś tylko rozjaśniać i przyciemniać kolor bazowy twarzy IMHO. Największa pracka jest bardzo słaba. Twarz beznadziejna, cienie słabe, no i ten pępek zbyt ciemny. Te do gry są nawet wporzo. Lisa również. Biegaczka ma zwalone cieniowanie. Zbyt piersi uwydatniłeś, tak to wygląda, jakby miała odstające na pół metra do przodu. A domek ma niepotrzebnie rozmyte krawędzie. Jeżeli to miał być antyaliasing to Ci nie wyszedł, wygląda jak zwykły blur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten avatar to tak dla jaj :P, bardzo bym sie ucieszyl gduby ktos skorzystal z tych robotow (czy nie wiem jak to tam nazwac) i zrobil gre, moge zrobicje jako postacie top down czy tam inne, sam gry nie zrobie...

Widze ze sie do duzych prac nie nadaje... ehh... i tak moze sie kiedys naucze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki jakies zbyt proste te logo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...