Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

Potwierdzam, pierwsze co w B&W przed zaczęciem cieniowania to zróżnicowanie odcieni szarości na różnych elementach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakciało mi się jysować : 3

postaci_kopia.png

wiem , że raczej nigdy nie będzie to na poziomie antka czy shill ale przeciez chodzi o dobra zabawe , nie ? :D

 

Kaptur jest uroczy, dłoń całkiem niezła. Ta podniesiona reka ma zanik mięśnia naramiennego, stąd kaptur wpada w dołek. Zbroja z drugiej strony z kolei powinna być "przed" ręką, jak stoisz i masz ręce luźno, to klata jest przed ręką, reka lekko z tyłu. U Ciebie ręka jest tak, jakbyś patrzył na plecy. A tak jest fajnie, fajne to to na zbroi ala kamyczki i ładny nos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie powrzucam to wszystko tu zamiast spamu w shoucie:

http://img826.imageshack.us/img826/416/ooojastrip421.jpg

http://img717.imageshack.us/img717/7686/sprite1strip40.png

(nie wiem czy spotkanie z tą istotą u góry nie jest najmocniejszym motywem w całej grze, wietkong!)

http://img11.imageshack.us/img11/1566/bossstrip15.png

http://img256.imageshack.us/img256/6435/pluchastrip16.png

dla odważnych, śmierć człowieka wacka aka. chujogłowego, paskudnej parodi piramidoglowego z silent hilla - najobleśniejsza scena w grze: http://www.sendspace.com/file/yw6mwl

ja pier*** co ja mialem w glowie jak to rysowalem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie powrzucam to wszystko tu zamiast spamu w shoucie:

http://img826.imageshack.us/img826/416/ooojastrip421.jpg

http://img717.imageshack.us/img717/7686/sprite1strip40.png

(nie wiem czy spotkanie z tą istotą u góry nie jest najmocniejszym motywem w całej grze, wietkong!)

http://img11.imageshack.us/img11/1566/bossstrip15.png

http://img256.imageshack.us/img256/6435/pluchastrip16.png

dla odważnych, śmierć człowieka wacka aka. chujogłowego, paskudnej parodi piramidoglowego z silent hilla - najobleśniejsza scena w grze: http://www.sendspace.com/file/yw6mwl

ja pier*** co ja mialem w glowie jak to rysowalem )

 

Piękne to jest. I tyle klatek animacji, kurcze, zazdroszczę.

Te mgliste są prześliczne. Pluchastrip wygląda jak jajnik.:D Super jest ten moment jak wyłazi i przerywa tę błonkę. Bardzo trafne.

I Boss też mi się dobrze kojarzy, z kurczaczkiem. Wszystko super przemyślane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wiem czy tak miało być ale jak dla mnie to ten boss za bardzo się ślizga jak już dotyka podłoża, mógłbyś też osobno zrobić to drugie ciało z którego wychodzi, dać jako 4-klatkowa animacja drawowana za głównym spritem(taka optymalizacja) w niezmiennych współrzędnych, a głównym gdy dotknie podłoża przesówać lekko do przodu, tylko wtedy pewnie byłby problem z poprawnie rysowaną krwią.

 

A tak to cała reszta po mistrzowsku :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
w sumie powrzucam to wszystko tu zamiast spamu w shoucie:

http://img826.imageshack.us/img826/416/ooojastrip421.jpg

http://img717.imageshack.us/img717/7686/sprite1strip40.png

(nie wiem czy spotkanie z tą istotą u góry nie jest najmocniejszym motywem w całej grze, wietkong!)

http://img11.imageshack.us/img11/1566/bossstrip15.png

http://img256.imageshack.us/img256/6435/pluchastrip16.png

dla odważnych, śmierć człowieka wacka aka. chujogłowego, paskudnej parodi piramidoglowego z silent hilla - najobleśniejsza scena w grze: http://www.sendspace.com/file/yw6mwl

ja pier*** co ja mialem w glowie jak to rysowalem )

Z tym twoim podejściem powodzenia życzę w kickstarterach i tym podobnych, może jeszcze wrzuć te obrazki w formie tekstowej, wkleje sobie do notatnika i zapisze jako .png, przekonwertuje na gifa na kompie i voila! Mogę zobaczyć co tam skrobie propa, bo on nie ma czasu, że zaprezentować swoją pracę. To samo z tymi filmikami na srendspacach, gmclan to jedyne miejsce gdzie coś takiego pozostaje niezauważone.

 

 

Ofc to co napisałem nie ma związku z jakością prac - notka dla nadgorliwych czytaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gmclan to jedyne miejsce gdzie coś takiego pozostaje niezauważone.

gmclan to jedyne miejsce gdzie coś takiego pozostaje wrzucone, od tego zacznijmy ;) a propa jest tak zajęty robieniem prac że centralnie nie ma czasu na robienie super prezentacji z czegoś co sie jeszcze sto razy zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
gmclan to jedyne miejsce gdzie coś takiego pozostaje wrzucone, od tego zacznijmy ;) a propa jest tak zajęty robieniem prac że centralnie nie ma czasu na robienie super prezentacji z czegoś co sie jeszcze sto razy zmieni.

tyle dobrego, ale chciałoby się te animacje w ruchomej formie też zobaczyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe starym game makerem sie wrzucalo normalnie gif i było, a teraz zapisywać oddzielnie klatki sciągać program montować exportować... zachodu tyle ze w miedzyczasie zdąrze dwie takie animacje narysować :P a grze będą jak najbardziej ruchome ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz ignis wyjasnij mi w ktorym miejscu to jest plynne

Chell dla ciebie wszystko skacze scina i haczy, ale nie zawsze gry wyglądały i były płynne jak call of duty :thumbsup:

W animacji jest jedno niepotrzebne rwanie, dwie identyczne klatki znajduja sie zbyt blisko siebie, ale to jest wina slabego sklejenia animacji do samej pokazowki, w grze gdzie sa to 3 osobne animacje wszystko jest już elegancko. najglupszy blad to ta gwiazka wkolo glowy, zapomnialem jej wymazać i się ciagnie przez zbyt wiele klatek ;) ale to też już wyciąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W91Rm.jpg

 

Pierwszy kadr komiksu o obozie na Majdanku, strasznie słaba jakość i ledwo widać tło, ale może jeszcze coś doradzicie

 

Co do fabuły to nie ja ją piszę, nie jest infantylna, a tłum ludzi na tym kadrze to nie są więźniowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...