Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 22 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 taki tam na komórce rysowany kałboj widzę wszystkie błędy zarówno w outlinie i cieniowaniu, ale nie chce mi się z nim nic robić a tabletu nie mam chwilowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 boskie, i do tego na telefonie :D Mistrzu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 O kurde , epicko wyszło : DD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 22 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 no chyba kpicie, on ma oczy na czole : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Co ty mówisz : D To jest przepiękne , wszystko wydaje się być dobrze rozmieszczone ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 zgadzam sie, kozacko wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Tak, i tło fajnie wyszło. Rób z tego grę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 22 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 No robi się gra robi. Westernowy rpg. Ale ile już tych gier się robiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 23 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Jak wyrwany z TFa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 No, kowboj bardzo dobry. Ale tło. Wydmy nie mogą być tylko z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ja zarzucam mały problem. Widziałam raz na forum, pewnie będzie jakieś 10 stron wcześniej czyjąś pracę w 3d, to była przyłbica, tego typu: link Piękna, realistyczna, z super teksturą. Chciałabym by autor jeśli byłby tak miły, zdradził tajemnicę tekstury. Rysuję zbroję chciałabym by była realistyczna, jak ta z Ether Fields np. link I niby wydaje mi się to oczywiste: szara zbroja, ciemniejsze boki, jaśniejsze wybrzuszenia, zieleń, niebieski bo odbija tło, brąz zabrudzenia, jakieś linie na wgniecenia... ale to nie wychodzi. Może na to trzeba rzucić jakąś teksturę... Wychodzi mi ciągle tak samo, czyli tak: link a to jest zupełnie nierealistyczne. :( Może ma ktoś tutorial jakiś? Tak by to rozgryźć od podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 To ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 To ? Tak! tak! powiesz jak zrobiłeś taką teksturę, albo czym się kierowałeś? ma takie piękne wgięcia, realistyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Chyba o to jej chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 taki domeczek, tylko nie pasuje do grafik w projekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 pare pierdol do poprawy w sumie jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Wojzax- Fajny, fajny. Daj jakąś inną grafikę to powiemy co zmienić ;x. Tylko takie pytanie. On ma ściany ze słomy? Propaganja- Świetne. ;) Aż się zdziwiłem bo inny styl masz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ignisie, trollu, jakbyś się obracał w tematach architektury to byś nie zadawał takich głupich pytań. Tyle, nie spamuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ostre propa, a co do błędów to wydaje mi się że plecki trochę płasko wyszły i trochę muskuły wyglądają jak wielkie bąble od oparzeń, ale może mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 W dodatku ręce są do poprawy i ucho lewe bo są za daleko od włosów. I jeszcze lewa ręka... Gdzie jest łokieć? Pomijając to to jesteś ######stym artystą. Tak trzymaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 ignisie, trollu, jakbyś się obracał w tematach architektury to byś nie zadawał takich głupich pytań. Tyle, nie spamuj. Widziałem rekonstrukcje domów średniowiecznych ale one nie miały całych ścian pokrytych słomą tylko między belkami/deskami dla zatrzymania ciepła. Więc z łaski swojej bez tego 'trolla'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 edit. poprawione pare spraw kolejna super szybka praca (20 minutowka) do poprawienia na wieczor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ta już mi się bardziej podoba (nie dla tego że tutaj jest kobieta tylko że jest dobrze wykonana). Nie widać zbyt wiele błędów, jedynie co musisz zrobić to dodać detale (ale mówisz że poprawisz na wieczór więc za pewne to masz na myśli). Trochę za prosto się klatka piersiowa układa z głową. Przy najmniej ja tak uważam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Tak! tak! powiesz jak zrobiłeś taką teksturę, albo czym się kierowałeś? ma takie piękne wgięcia, realistyczne. Making of w moim przypadku zazwyczaj wygląda tak: 1. Zbrush -> modeluję ze szczegółami -> jak skończę eksportuję w jakimś uniwersalnym formacie, np. .obj -> wykonuję retopologię* -> znowu eksportuję; 2. Wings3d -> importuję siatkę po retopologii -> na jej podstawię robię uvmapę -> eksportuję siatkę z uvmapą. 3. xNormal -> importuję siatkę po retopo z uv, oraz jako tą drugą hipoly -> wypalam, czekam, i eksportuję takie bitmapy: normalmapa i AO*. 4. Photoshop -> importuję bitmapy i na ich podstawię rysuję diffuse* (na koniec mnożę diffuse z AO, dzięki czemu tekstura jest bardziej przestrzenna). 5. Na koniec wrzucam model low z uvmapą, diffuse i normalmapę do jednego folderu (tak, jako podsumowanie pełnometrażowego modelu, gotowego do wrzucenia w jakąś grę). 6. Wszystkie te elementy wrzucam do Marmoseta* i patrzę jak model się zachowuje (czy dobrze dobrane kolory, jak się zachowuje specular, etc.). Gotowe. Btw. *retopologia - modelowanie siatki low poly, na pierwotnym modelu (czyli takim co ma po pare mln poly). *AO - ambient occlusion. *diffuse - bitmapa kolorów, bez żadnych cieni czy blasków. Same barwy. Ewentualnie jeśli robimy obiekt metalowy można pokusić się o bitmapę do speculara (czyli określającą jak mocno diffuse odbija światło). * - Marmoset to takie urządzenie do podglądu modeli, jak by co. Pytania? ; ) ###EDIT: To jest diffuse: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 edit. poprawione pare spraw kolejna super szybka praca (20 minutowka) do poprawienia na wieczor Po co rysować kobietę która nie posiada piersi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Making of w moim przypadku zazwyczaj wygląda tak: 1. Zbrush -> modeluję ze szczegółami -> jak skończę eksportuję w jakimś uniwersalnym formacie, np. .obj -> wykonuję retopologię* -> znowu eksportuję; 2. Wings3d -> importuję siatkę po retopologii -> na jej podstawię robię uvmapę -> eksportuję siatkę z uvmapą. 3. xNormal -> importuję siatkę po retopo z uv, oraz jako tą drugą hipoly -> wypalam, czekam, i eksportuję takie bitmapy: normalmapa i AO*. 4. Photoshop -> importuję bitmapy i na ich podstawię rysuję diffuse* (na koniec mnożę diffuse z AO, dzięki czemu tekstura jest bardziej przestrzenna). 5. Na koniec wrzucam model low z uvmapą, diffuse i normalmapę do jednego folderu (tak, jako podsumowanie pełnometrażowego modelu, gotowego do wrzucenia w jakąś grę). 6. Wszystkie te elementy wrzucam do Marmoseta* i patrzę jak model się zachowuje (czy dobrze dobrane kolory, jak się zachowuje specular, etc.). Gotowe. Btw. *retopologia - modelowanie siatki low poly, na pierwotnym modelu (czyli takim co ma po pare mln poly). *AO - ambient occlusion. *diffuse - bitmapa kolorów, bez żadnych cieni czy blasków. Same barwy. Ewentualnie jeśli robimy obiekt metalowy można pokusić się o bitmapę do speculara (czyli określającą jak mocno diffuse odbija światło). * - Marmoset to takie urządzenie do podglądu modeli, jak by co. Pytania? ; ) ###EDIT: To jest diffuse: heh, Złośliwcze:) Ale dziękuję, mimo samych pytań, mam myśl, więc dziś wieczór popracuję nad nią. Wiem, gdzie jest błąd u mnie i w sumie, stara prawda się kłania, że trzeba wrócić do prostoty. Przekombinowałam. Ten diffuse jest super, to jest to czego trzeba mi było. Taki pure materiał. Reszta to gra świateł, tak myślę. Dziękuję ślicznie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Po co rysować kobietę która nie posiada piersi? Takie małe fajne so Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Fakt,byle nie za małe,a tu ich prawie nie widać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Przy takim nagięciu ciała wszystko się rozciąga nie uważasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ale to już przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się