Skocz do zawartości

Zatrzymywanie się obiektu


bobo

Rekomendowane odpowiedzi

Chce zrobic cos takiego zeby obj_niewidzialny zatrzymywal sie gdy jest oddalony od obj_zawodnik2 o 50 pixeli.

Robie tak i nie dziala:

w create obj_niewidzialny:

widzi=0;

w step tego samego objektu:

dys_to_player=point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y);

if dys_to_player<5
{
  widzi=5;
}
if widzi=5
{
speed=0
}

Prosze o szybka pomoc :blink:

Nie "zatrzymowanie" tylko "zatrzymywanie". I używaj "ogonków".

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie dziala.Opisze bardziej moj problem:

Chce zrobic cos takiego ze obj_zawodnik4 gdy bedzie oddalony od obj_zawodnik2 zatrzyma sie. Obj_zawodnik4 jedzie jako pierwszy i z wieksza szybkoscia niz obj_zawodnik2 i chce zeby obj_zawodnik 4 gdy oddali sie od obj_zawodnik2 o 5 pixeli to obj_zawodnik4 ztrzyma sie.

Prosze o szybka pomoc :unsure:

 

EDIT

NO pomozcie!!!

Ps.Sory ze pisze 2 posty pod zad ale nie dam rady bez tego kontunuowac prace nad moja gra!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez nie dziala. Moze prblem lezy w tym jak moje objekty sie poruszaja?

Jak tak to juz pisze jak sie poruszaja:P A wiec obj_zawodnik2 jedzie za obj_zawdonik4 co wyglada w kodzie tak:

move_towards_point(obj_zawodnik4.x,obj_zawodnik4.y,5);

natomiast obj_zawodnik4 jedzie zgodnie z danym ptachem :)

Prosze o pomoc lecz podkreslam nie musicie mi pomagac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, a przywracasz domyślną prędkość jeśli !point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y)>5?

if point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y)>5
{
    path_speed=0;
}
else
{
    path_speed=<domyslna predkosc>;
}

Bosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...