bobo Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Chce zrobic cos takiego zeby obj_niewidzialny zatrzymywal sie gdy jest oddalony od obj_zawodnik2 o 50 pixeli. Robie tak i nie dziala: w create obj_niewidzialny: widzi=0; w step tego samego objektu: dys_to_player=point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y); if dys_to_player<5 { widzi=5; } if widzi=5 { speed=0 } Prosze o szybka pomoc :blink: Nie "zatrzymowanie" tylko "zatrzymywanie". I używaj "ogonków". Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 if distance_to_object(zawodnik)> 50 { speed=0 } To powinno działać, niepotrzebnie używałeś zmiennej widzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Niestety nie dziala.Opisze bardziej moj problem: Chce zrobic cos takiego ze obj_zawodnik4 gdy bedzie oddalony od obj_zawodnik2 zatrzyma sie. Obj_zawodnik4 jedzie jako pierwszy i z wieksza szybkoscia niz obj_zawodnik2 i chce zeby obj_zawodnik 4 gdy oddali sie od obj_zawodnik2 o 5 pixeli to obj_zawodnik4 ztrzyma sie. Prosze o szybka pomoc :unsure: EDIT NO pomozcie!!! Ps.Sory ze pisze 2 posty pod zad ale nie dam rady bez tego kontunuowac prace nad moja gra! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Lol, nikt Ci nie musi pomagać. if point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y)>5 { speed=0; } Bosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Tak tez nie dziala. Moze prblem lezy w tym jak moje objekty sie poruszaja? Jak tak to juz pisze jak sie poruszaja:P A wiec obj_zawodnik2 jedzie za obj_zawdonik4 co wyglada w kodzie tak: move_towards_point(obj_zawodnik4.x,obj_zawodnik4.y,5); natomiast obj_zawodnik4 jedzie zgodnie z danym ptachem :) Prosze o pomoc lecz podkreslam nie musicie mi pomagac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Było mówić że obiekt rusza się po pathu xD if point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y)>5 { path_speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Jak to wpisze to obj_zawodnik4 wogule sie nie porusza... :huh: Może bedzie lepiej jak dam ten projekt do Uplaudera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Heh, a przywracasz domyślną prędkość jeśli !point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y)>5? if point_distance(x,y,obj_zawodnik2.x,obj_zawodnik2.y)>5 { path_speed=0; } else { path_speed=<domyslna predkosc>; } Bosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 a jeżeli wsyzscy przeciwnycy są tym samym obiektem to: if distance_to_object(instance_nearest(x,y,obj_zawodnik))<5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 A teraz jak zrobić źeby obj_zawodnik4 znów zaczął jeździć gdy obj_zawdonik2 będzie powiedzmy od niego oddalony o 3 pixele. Próbuje już 3 godz. i nic mi nie wyszło… Pisownia, ostatnie ostrzeżenie. //Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 if (point_distance(x, y, obj_zawodnik2.x, obj_zawodnik2.y) > 5) { path_speed = 0; } if (point_distance(x, y, obj_zawodnik2.x, obj_zawodnik2.y) <= 3) { path_speed = <domyslna predkosc>; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się