Roki Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Mam taki kodzik GML draw_set_color(c_red) draw_line(x,y,n.x,n.y) I dlaczego jak przenosze y2 i x2(argumenty), to ta linia zostaje. Chodzi o to ze wiecie, jak ja narysuje, to ona i tak zostaje na ekranie, a poniewaz przenosze y2 i x2 to zostaje taka fala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Tzn. że stara linia zostaje i rysuje się też nowa? A masz ustawione rysowanie koloru tła, albo jakiegoś backgrounda na tło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Mam w background, w zakladce room, tak stara zostaje i rysuje sie nowa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Może gdzieś zacząłeś na surface'ie rysować i nie zwolniłeś targetu, że tak powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie mam surface, to ma rysować po prostu linie, ktorej x2 i y2 to pozycja najblizszego wroga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 a używasz jakichś skryptów innych lub silnika lub cokolwiek nie swojego? bo coś może ustawiać set_automation_draw(false) i wtedy nie czysci sie ekran Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie, nie używam, ale jak dam tą funkcje na true to będzie działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 powinno, jeśli to jest tego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 No niestety nie działa :( A jak dam false to sie gra scina, jak chce co kolwiek w draw wykonac :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 gra sie nie ścina tylko samemu trzeba wywołać wtedy w step screen_redraw() bo automatyczne rysowanie jest wyłączone i eventy drawa nie są wykonywane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Aha, no dobra, ale co z linią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Może zapodaj to z czym masz problem? TZN *.GM6 ,lub *.GMK Bo tak rozmawiając to nie wiadomo czy czegoś innego w kodzie nie masz źle zrobionego ; O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Ehhh, tylko ze sie nie polapiecie, ale dam wam troche kodu, to jest tak ze jak wrog jest blisko dziala jest dra = true, a po 5 sekundach draw = false, a w draw mam: GML draw_sprite_ext(sprite_index,0,x,y,1,1,image_angle,c_red,1) if draw = true { draw_set_color(c_red) draw_line(x,y,n.x,n.y) } else { } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 if draw = true bylo by swietnie gdybys Nam jeszcze pokazal kiedy i jak draw ma ustawiane wartosci bo na to wychodzi ze ciagle jest true :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Na true sie ustawia jak strzela, a po 5 sekundach daje sie na false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 dobrze by bylo zobaczyc kod ktory to potwierdza. bo draw zawsze jest true, innej opcji nie ma, pewnie nie ustawia na false albo wrunek zle napisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Step lasera: GML if freeze = false { if instance_number(objEnemy)>0 { n = instance_nearest( x, y, objEnemy ); image_angle = point_direction( x, y, n.x, n.y ); if canshoot = true { if distance_to_point(n.x,n.y)<range { draw = true alarm[2] = 5 n.hp-=damagegun canshoot = false alarm[0] = reload } } } } else { } No i alarm2: GML draw = false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 A może jednak n.x i n.y się nie zmieniają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 n.x i n.y to pozycja wroga, ktory lata po patchu, przez co tworzy sie taka masa lini, bo zostaje stara i rysuje sie nowa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 zapodaj projekt, to sie zobaczy (ja bede mogl po 16 gdzies sprawdzic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Ale mowie wam ze sie nie skapniecie, ale niech bedzie... Zeby sprawdzic co jest nie tak, po starcie gry klikasz 3 razy strzalke w prawo i LPM na pole obok sciezki :P https://gmclan.org/up5379_12_Tower_Defence.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 1. Draw background color w roomie jest wyłączone (o czym już ktoś wspominał) 2. Nie musisz dawać else do ifa, jeżeli warunek jest pusty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się