Skocz do zawartości

Efekt smugi i "wall_jumping"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wykonałem dwa przykłady, bardzo proste... Każdy je na pewno zrozumie ;)

 

W pierwszym jest wykonana "smuga" za postacią.

W drugim, możemy pokonać znaczna wysokość, jeśli jest tylko okazja.

 

Plansze nie są zbyt duże, ale to tylko przykłady.

Link:

https://gmclan.org/up5605.html

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, dzięki że mi przypomniałeś, miałem dać przykład lepsiejszej smugi (i to pare miesięcy temu, lol), a zapomniałem ;D

 

Co mogę powiedzieć, smuga banalna, walljump taki trochę... nijaki :P

POstać przy odbiciu od ściany powinna trochę od niej odskakiwać, a nie wyskakiwać idealnie w górę.

 

A ja idę szukać moim smug.

 

Ed: O k... 311 plików gmk :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie, to z GML jestem cienki, surface'ów nie używałem, ale może zacznę ;)

A mi dodatkowe obiekty nie przeszkadzają, a co do "zjeżdzania po ścianie, to już biorę się do roboty xD

Tu różnicy prawie nie widać, ale jak będziesz się zabierał za coś większego, to będziesz ograniczał liczbę obiektów do jak najmniejszej. Zobaczysz ;)

 

 

@EDIT: Aaaa... nie odświeżyłem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...