kkaamil1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Jak przenies na kod kolizje np kolizja z tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Yyy, możesz się bardziej sprecyzować, proszę. Bo nie mogę zrozumieć o co Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkaamil1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 np. wlanczesz w gm: add event-> collision->jakis_obiekt. I chodzi mi oto jak przeksztalcic to na kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Chyba chodziło mu o to, że jeśli obj_1 dotknie obj_2 to dzieje sie akcja a oto kod GML //Event "kolizja z (nazwa obiektu)" if place_meeting(x+1,y,obj_2) { //tu wpisz akcję } Jest to kod na kolizje z boku, a na kolizje z góry musisz zamiast x+1 wpisac y+1 edit: Samego eventu nie da się przekształcić na kod... Żeby jakąś akcje wykonac musi być event :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 collision_rectangle o rozmiarach sprita w stepie powinno zdać egzamin, jeśli precyzyjnie to trzeba collision_point lub position_meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Można ten kod tez w stepie umieścić... ale jeśli to ma być kolizja np.: z ziemią, to musi być to umieszczone w Evencie Collision Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Nie musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A tak przy okazji, żeby nie zakładac nowego tematu... Przy kolizji obiektu bullet_rock z obiektem _solid, pierwsyz obiekt zamienia się na drugi, tym samym tworząc "kłądkę" ;P Przy kolizji z tym obiektem ustawiłem zmianę obiektu i ustawienie prędkości na 0, a utworzony _solid, nadal mknie poza ścianke :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Najpierw zmień prędkość, a potem zamień obiekt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dzieki, działa, ale po kolizji, zostaje taka 8' pikselowa szczelina :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 to przesuwaj obiekt o te 8 pikseli w stronę ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkaamil1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 no i oto mi chodzilo dz wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkaamil1 Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 zeby nie zakladac nowego tematu zna ktos jakis dobry turial na dll? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Zależy dla jakiego dlla szukasz tutka. Do 39 jest na stronie głownej, o tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się