Skocz do zawartości

kod na kolizje


kkaamil1

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba chodziło mu o to, że jeśli obj_1 dotknie obj_2 to dzieje sie akcja a oto kod

GML
//Event "kolizja z (nazwa obiektu)"

if place_meeting(x+1,y,obj_2)

{

//tu wpisz akcję

}

Jest to kod na kolizje z boku, a na kolizje z góry musisz zamiast x+1 wpisac y+1

 

edit:

Samego eventu nie da się przekształcić na kod... Żeby jakąś akcje wykonac musi być event :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji, żeby nie zakładac nowego tematu...

Przy kolizji obiektu bullet_rock z obiektem _solid, pierwsyz obiekt zamienia się na drugi, tym samym tworząc "kłądkę" ;P Przy kolizji z tym obiektem ustawiłem zmianę obiektu i ustawienie prędkości na 0, a utworzony _solid, nadal mknie poza ścianke :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...