lenin Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Mówić mi teraz czy podoba się wam pomysł na inventory Jak najbardziej pozytywnie, tylko czy 14 slotów w przypadku, gdy broń zajmuje prawie połowę? No chyba, że chcecie utrzymać taki realizm (jedna duża broń, pistolet, granat, nóż i brak miejsca) no to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Jeszcze amunicja, a ona ma trochę może zajmować. Zresztą i tak proporcje podałem złe :P Ogólnie to chodzi o to, aby każdy mógł mieć to, co chce - jeśli chce więcej mieć np. granatów, to musi zrezygnować z np. amunicji do broni głównej, ew. pistoletu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Pasi jak najbardziej. Coś ala Chrome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Mi się podoba, i ten realizm właśnie fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Praca na projektem wre, przy okazji powiem że muzykę robi Yasq, którego mogliście poznać przy okazji niechlubnego Warfoga. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=19561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie dość, że zepsuło by rozgrywkę, to i tak by było bez sensu, bo wada tego dalej pozostaje - mogę strzelać (co z tego, że na oślep, ale mogę) jednocześnie pozostając całkowicie bezpiecznym. I tu się mylisz! Strzelałby taki na oślep przed pudłem nie wiedząc dokładnie gdzie, a w międzyczasie niewidzialny za pudłami niemiec oflankowałby i napieprzał w siedzącego przy murze, cos ala cover system w gears of wars, rainbow six vegas, dodaje realizmu i mnóstwa zabawy. A niemcom zaimpletować taki system ze staraja sie jak najwiecej chowac sie w miejscach niewidzianych przez gracza jakis priorytet jak moze to idzie w cieniu jak nie to dopiero sie wystawia i zaczyna sie prawdziwa zabawa w kotka i myszke. Ja jestem za :D A samo przysiadywania za murkiem na czas przeładowania byloby bardziej niz wskazane. Wiem ze duzo roboty z tym ale oze warto by sie zastanowic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Jakaś tam fabuła jest, co prawda mógłbyś jeszcze popracować nad ludzikiem :) Strzelanka top-down jest ich coraz więcej, a według mnie strzelanki powinny być tylko jako FPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Może lepiej, żeby to nie były idealnie czarne cienie, tylko trochę szarawe? Według mnie lepsze byłyby przezroczyste cienie (czyli, że tło byłoby zawsze widać, a przeciwników nie), bo takie całkiem czarne kanciaste kształty trochę brzydko wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Według mnie lepsze byłyby przezroczyste cienie (czyli, że tło byłoby zawsze widać, a przeciwników nie), bo takie całkiem czarne kanciaste kształty trochę brzydko wyglądają. Patrząc na ścianę widzisz wygląd podłogi za nią? Myślę że nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Źle zrozumiałeś. Nie przezroczyste przeszkody. Przezroczyste cienie tworzone przez przeszkody :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Napisałem dobrze, właśnie Ty nie zrozumiałeś że to nie są cienie graficzne ( rzucane przez światła ) a ograniczenie widoczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Wiem, że to ograniczenie. Ale powiedziałem jak według mnie byłoby lepiej (czyli, że tło byłoby zawsze widać, a przeciwników nie) Tyle, że miejsca których bohater nie widzi, są zaciemnione, a w miejscach zaciemnionych przeciwników nie widać. Mam nadzieję, że teraz rozumiesz xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Wiem o co Ci chodzi ale to jest nierealistyczne bo widzisz wygląd pomieszczenia patrząc na ścianę. Nawet jak by znikli przeciwnicy i np. obiekty typu skrzynie czy coś to i tak widzieli byśmy podłogę a wiec także i kształt pomieszczenia za ścianą. Dlatego to jest lipne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 No w sumie tak... Ale jeśli już byśmy wcześniej odwiedzili pomieszczenie za ścianą, to takie rozwiązanie nie byłoby złe. Za pewne grałeś w ufo: enemy unknown. Takie rozwiązanie jak w tej grze jest raczej dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Tak grałem w to i muszę przyznać że tam to wyszło dobrze. Takie rozwiązanie nie było by złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Premiera przesunęła się na 2010, ale pracujemy dalej. Być może w niedługim czasie zarzucę demkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ale leżącego żołnierza poprawisz, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Wojzax, dodaj ragdolla do zwłok. Gra będzie ciekawsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Przemyślę tę kwestię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 ragdoll do top down? chyba ciężko : o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 mp40 nie wygląda zbyt dobrze... rączka jest za krótka i zbyt płaska, przedłuż ją trochę lekkim zaokrągleniem a ten pistolet wygląda jak Glock 18C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Muszę się wreszcie zmotywować i namalować obrazy do menu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Wciąż czekam, mój drogi. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Drogi Dawiddsie postanowiłem Ci zrobić prezent : D Tło domalował Wojzax , gdyż on najlepiej wie jak ma ono wygladać PS Niech wam usta zbladną po raz drugi : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wojzax namalował krzywy cień. Potrąć mu za to z wypłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 wg. mnie pagony są trochę za krótkie i znaczek na berecie musi być równo nad prawym okiem, ta czarna obramówka na dole beretu się nie fałduje w rzeczywistości, dziurki na berecie powinny być bliżej siebie, na lewym ramieniu(jego lewym) powinny być(od góry):logo jednostki, dystynkcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Drogi Dawiddsie postanowiłem Ci zrobić prezent : D Tło domalował Wojzax , gdyż on najlepiej wie jak ma ono wygladać PS Niech wam usta zbladną po raz drugi : ) dobrze wygląda ale brakuje pare szczegółów typu powieki i wargi, niedopracowany podbródek, zbyt cieniowane a za malo szczegółowe włosy. No i źrenice blade jakieś, ale ogólnie rzecz biorąc fajna praca i idzie Ci coraz lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wojzax, pokaż tu tę wersję wyboru misji co w shoutboxie zaproponowałeś, niech się inni wypowiedzą na jego temat. Jak dla mnie te gradientowe prostokąty nie są za ciekawe, a i gwałtowne przejścia najlepiej nie wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Obrzydliwa ściana. A ragdoll - niby czemu ma być ciężki do wykonania w TDS? ciałko po prostu po odstrzale odlatuje wywijając kończynami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Przykładem jest gra Blow Everything Up Net. Ogólnie dużo takich jest w TDSie. Tyle, że nie jest tak łatwo to zrealizować i jeśli już, to radziłbym użyć jakiegoś DLLa od fizyki, np. GMNewton :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się