Skocz do zawartości

Endurance


Wojzax

Rekomendowane odpowiedzi

Mówić mi teraz czy podoba się wam pomysł na inventory

Jak najbardziej pozytywnie, tylko czy 14 slotów w przypadku, gdy broń zajmuje prawie połowę? No chyba, że chcecie utrzymać taki realizm (jedna duża broń, pistolet, granat, nóż i brak miejsca) no to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Praca na projektem wre, przy okazji powiem że muzykę robi Yasq, którego mogliście poznać przy okazji niechlubnego Warfoga.

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=19561

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dość, że zepsuło by rozgrywkę, to i tak by było bez sensu, bo wada tego dalej pozostaje - mogę strzelać (co z tego, że na oślep, ale mogę) jednocześnie pozostając całkowicie bezpiecznym.

I tu się mylisz! Strzelałby taki na oślep przed pudłem nie wiedząc dokładnie gdzie, a w międzyczasie niewidzialny za pudłami niemiec oflankowałby i napieprzał w siedzącego przy murze, cos ala cover system w gears of wars, rainbow six vegas, dodaje realizmu i mnóstwa zabawy. A niemcom zaimpletować taki system ze staraja sie jak najwiecej chowac sie w miejscach niewidzianych przez gracza jakis priorytet jak moze to idzie w cieniu jak nie to dopiero sie wystawia i zaczyna sie prawdziwa zabawa w kotka i myszke. Ja jestem za :D A samo przysiadywania za murkiem na czas przeładowania byloby bardziej niz wskazane. Wiem ze duzo roboty z tym ale oze warto by sie zastanowic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie lepsze byłyby przezroczyste cienie (czyli, że tło byłoby zawsze widać, a przeciwników nie), bo takie całkiem czarne kanciaste kształty trochę brzydko wyglądają.

Patrząc na ścianę widzisz wygląd podłogi za nią? Myślę że nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to ograniczenie. Ale powiedziałem jak według mnie byłoby lepiej

(czyli, że tło byłoby zawsze widać, a przeciwników nie)

Tyle, że miejsca których bohater nie widzi, są zaciemnione, a w miejscach zaciemnionych przeciwników nie widać. Mam nadzieję, że teraz rozumiesz xD .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co Ci chodzi ale to jest nierealistyczne bo widzisz wygląd pomieszczenia patrząc na ścianę. Nawet jak by znikli przeciwnicy i np. obiekty typu skrzynie czy coś to i tak widzieli byśmy podłogę a wiec także i kształt pomieszczenia za ścianą. Dlatego to jest lipne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

wg. mnie pagony są trochę za krótkie

i znaczek na berecie musi być równo nad prawym okiem, ta czarna obramówka na dole beretu się nie fałduje w rzeczywistości, dziurki na berecie powinny być bliżej siebie, na lewym ramieniu(jego lewym) powinny być(od góry):logo jednostki, dystynkcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Dawiddsie postanowiłem Ci zrobić prezent : D

Tło domalował Wojzax , gdyż on najlepiej wie jak ma ono wygladać

scr1z.png

PS Niech wam usta zbladną po raz drugi : )

dobrze wygląda ale brakuje pare szczegółów typu powieki i wargi, niedopracowany podbródek, zbyt cieniowane a za malo szczegółowe włosy. No i źrenice blade jakieś, ale ogólnie rzecz biorąc fajna praca i idzie Ci coraz lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...