Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 15 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Tytuł: EnduranceGatunek: Top Down ShooterOpis: Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia, którego II wojna światowa zastaje w Forcie Bragg w Północnej Karolinie. Zostaje zrucony w Normandii, gdzie walczy do lipca 1944 roku. 17 Września 1944 roku, Operacja Market - Garden na terenie Holandii. Jeden z samolotów 82. Amerykańskiej Dywizji Powietrznodesantowej zostaje trafiony w silnik pociskiem przeciwlotniczym i zaczyna spadać. Załoga zostaje ewakuowana, a oddział Jasona LeMarca zostaje porozrzucany po okolicy. Jason ląduje w lesie niedaleko granicy holendersko-belgijskiej gdzie znajduje się linia frontu. Wśród zawieruchy musi odnaleźć swój oddział, lub chociaż przetrwać na niebezpiecznym terenie. Gra jest shooterem z widokiem top-down z misjami dziejącymi się w dzień i w nocy.Autorzy:Programowanie: DawiddsFabuła: WojzaxGrafika: Wojzax, PabloGMMuzyka: Yasq Screeny:http://img101.imageshack.us/img101/16/asdqwezxc.pnghttp://img384.imageshack.us/img384/3328/endurancescreen.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Te ludziki z lekka zlewają się z podłogą. Fajna fabuła i extra widły :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Porządna fabuła, dobra grafika, oby tylko rozgrywka była urozmaicona, i gra nie nudziła po pierwszych 5 minutach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 cool kulka normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 No przyznam ciekawie się zapowiada;]Czekam na premierę chociaż ta fabuła jest użytkowana w kilku-nastu nawet dobrych grach.Grafika jest nawet niezła ale coś pusta,myślę że to poprawicie jeszcze:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 15 Października 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Podaj tytuly gier o takiej fabule, bo nie jestem w tym za dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 HrabiaDrako nie masz sie co martwic :) To jest tylko testowy room :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Gierka się fajnie zapowiada oprócz fabuły. Nie podoba mi się za bardzo całokształt fabuły. "Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia" Kogo to interesuje? Ale ogólnie lubię TDS-y dlatego czekam na tę grę :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Nie podoba mi się za bardzo całokształt fabuły. "Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia" Kogo to interesuje? W grze wcielamy się w rolę Polskiego profesora, który był kiedyś komandosem w wojsku. Ale teraz pracuje w Angielskiej firmie "Genetic" gdzie razem z innymi profesorami przeprowadza badania genetyczne na ludziach, którzy posiadają nadludzkie zdolności. Lecz sprawa wymyka się spod kontroli i ludzie zaczynają przybierać coraz bardziej nieludzkie kształty. Aż wkońcu zamieniają się w bestie, które niszczą wszystko co stanie im na drodze. Twoim zadaniem jest wykorzystać swoje umiejętności wojenne i uciec z tego budynku. Lecz to nie jest proste, ponieważ bestie utrudniają ci ucieczkę atakując cię. Głównym celem jest ucieczka z budynku. To już tyle jeśli chodzi o fabułę teraz trochę o innych rzeczach. W grze mamy do dyspozycji 8 broni i 12 etapów gry do przejścia. Akcja gry rozgrywa się w Londynie w 2042 roku. Gra nie będzie zawierała trybu multi. Gra oferuje ponad 20 minut grania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Hehe. Po pierwsze chyba mnie nie zrozumiałeś a po drugie jaki ma wpływ moja fabuła gry na ocenę innej ? Zastanów się a potem pisz dobrze Ci radzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 16 Października 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Sądzę iż Japan zastanawiał się odpowiednio długo, więc nie denerwuj się następnym razem, on lubi tak publicznie obnażać czyjąś hipokryzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 I tak nie wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 grafika nieco brzydka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Gierka się fajnie zapowiada oprócz fabuły. Nie podoba mi się za bardzo całokształt fabuły. "Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia" Kogo to interesuje? Wydaje mi się, że akurat fabuła jest naprawdę dobra, a to, że główny bohater jest z pochodzenia Francuzem też ma znaczenie, w końcu Normandia jest częścią Francji a niej dotyczy częściowo fabuła. grafika nieco brzydka Chłopaki poprawią :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 I tak nie wyjdzie.Wyjdzie. Jest nas trzech, ja kodzę, więc zostaje dwóch do poganiania mnie do roboty =) Fabuła była wymyślana przez Wojzaxa w trakcie pisania zapowiedzi (lol), ale lepszej raczej i tak nie będzie. Co do grafiki - na pewno te szare bloczki zostaną zmienione (narysowałem je na chama póki Wojzax mi ich nie zrobi (a coś zapomina o nich ostatnio)). Reszta raczej nie :P Choć i tak grafika jest ładna - do tego dojdzie jeszcze więcej leżących syfów typu te widły, i powinno być fajnie. No i na screenach nie widać fajowego oświetlania gracza przy strzale i animacji pocisku. Dobra, idę pisać ai, póki mam wenę... ;d Ed: Wojzax, Ty dałeś pełnego screena czy go zeskalowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Heh fajnie się zapowiada :D Mi przypomina trochę Blow Everything Up Net 2007 ;] Fajnie, czekam na demko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Października 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ed: Wojzax, Ty dałeś pełnego screena czy go zeskalowałeś? Skrin jest ostro zeskalowany, wiem głupio zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Skoro Dawidds kodzi, to spodziewam sie poziomu Psiksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Mówcie, czy wolicie widzieć przeciwnika przez ściany, czy nie. Widzieć to wiadomo jak to wygląda, tak jak w każdym tdsie na tym forum (:P), a nie widzieć by w grze wyglądało mniej więcej tak: (to rysowane na szybko w photoshopie). Ew. przeszkody za niewidocznymi ścianami mogą pozostać widoczne (jestem osobiście za tym rozwiązaniem), co by wyglądało jakoś tak: Jest to na tyle fajne, że wiedzieli byśmy chociaż, jakie przeszkody znajdują się za czymś (a przeciwników znajdujących w tym zacieniowanym obszarze byśmy nie widzieli), a nie, ze musieli byśmy wychylać się aby przypomnieć sobie, gdzie była skrzynka za którą schował się niemiec :P A jak ktoś ma słaby komputer to dało by się możliwość wyłączenia rysowania cieni (było by wsyztsko widać tak jak teraz, z tym, że jeśli przeciwnik znajduje się za ścianą to by był niewidoczny. Bo teraz jest po prostu głupio - zawsze wiemy, gdzie znajduje się przeciwnik, i on po prostu nie może nas w żaden sposób zaskoczyć. PS: Ankiety nie dam bo nie ja założyłem temat. Ale jak ktoś doda to się nie obrażę ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ja bym wolał 2 opcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Druga opcja najlepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 2 opcja pod warunkiem, że będzie można widzieć kawałek przeciwnika jak będzie wystawał. I niech nic nie będzie można widzieć zza przeszkód. Po prostu czarno. Trzeba pamiętać, że tam czy tam była skrzynia lub przeciwnik. Będzie ciekawie jak przeciwnicy będą się poruszać za przeszkodami i nie wiadomo gdzie tak na prawdę są :D Był przeciwnik. Już go nie ma. Gdzie się podział? A tu nagle bierze nas z zaskoczenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 A tu nagle bierze nas z zaskoczenia! Od tyłu jednym słowem nas bierze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 no druga opcja najlepsza. A jak dajecie opcje ze przeciwnika przez sciany nie widac to moze w druga strone to samo? mozliwosc chowania sie za plecami przeciwnikow i cicha eliminacja to to co tygrysy lubią najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Cicha eliminacja z karabinu? Swoją drogą gdyby przeciwnicy reagowali na wystrzał byłoby fajowo.:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 No przeciwni mnie przez ściany nie widzi, to wiadomo. Pola widzenia jeszcze nie zrobiłem, ale takie pierdółki to się zostawi na później. Jakiś słuch na pewno będzie trzeba przeciwnikom i tak dać (żeby nie było, że jeden niemiec będzie sobie siedział w budynku, podczas gdy tuż za oknem jego koledzy walczą z graczem), więc przy okazji będzie można zrobić to skradanie (skradanie w sensie chodzenie wolniej już jest (teraz tylko po to, aby się poruszać jednocześnie nie zmniejszając celności broni)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Ciekawie się zapowiada, tylko nie zrób takiej głupoty jak Lolik, że im większa rozdzielczość, tym więcej widać, bo to psuje rozrywkę graczom z małymi rozdzielczościami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Października 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Dla mnie zdolności łowieckie Niemców są już teraz bardzo zaawansowane z całym tym szukaniem zagubionego gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 cicha eliminacja widłami! <33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Widły mają w tym względzie tę wadę że niezbyt możesz zatkać przeciwnikowi usta drugą ręką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się