qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 presents: GLORIOUS Jest to gra strategiczno-taktyczna. Z widoku top-down rozgrywamy pomiedzy soba (gra jest glównie nastawiona na multiplayer) bitwy. Opowiem może jak to będzie wyglądało z oczu gracza, aby to zobrazować: Włączamy sobie grę, klikamy na ?Wielu Graczy? i otwiera nam się lista serwerów, zakładanych przez graczy. W opisie serwera, czyli pojedynczej gry będzie napisane np. na ilu graczy, czyli np. 1v1, 2v2, czy może 3v3, na ile punktów, czy włączone są losowe warunki pogodowe, czy to normalna bitwa, czy oblężenie, tryb gry itd. Poza tym będziemy mogli zobaczyć statystyki gracza, z którym będziemy mieli zamiar grać, bo konta będzie się zakładać. Na stronie będzie ranking itp. Po dołączeniu do gry pojawia nam się menu rozpiski/składu armii. Tutaj możemy sobie wczytać już wcześniej przygotowaną rozpiskę, lub stworzyć nową, oczywiście według ograniczeń nałożonych przez hosta (punktowych, itd.). Wybieramy sobie frakcję, i kupujemy pojedyncze jednostki, np. Chłopów, goblinów, itd. Jeśli chcemy mieć włócznika to kupujemy np. właśnie chłopa, wyposażamy go we włócznię, tarczę, kolczugę i na co tam jeszcze mamy ochotę. Jeśli chcemy mieć armatę to kupujemy sobie jednostkę jako obsługę oraz dokupujemy armatę, chcemy maga? Proste wybieramy jednostkę, kupujemy dany krąg magii (od tego zależy ilość many, czarów itd.) oraz wybieramy domenę. Do tego wszystkiego dochodzą dowódcy, którzy mogą posiadać różne profile (wojownik, inżynier, bogacz, nekromanta itd.), nieobliczalne potwory, wierzchowce, magiczne przedmioty, zwoje z zaklęciami, element terenu, formacje dla grup jednostek (ściana, lanca, szyk luźny) i wiele, wiele innych.Bitwa będzie się dzielić na tury, które będą się rozgrywały naprzemiennie. Dużą rolę w starciu będzie miała magia, za jej pomocą będzie można równie dobrze zadać obrażenia, teleportować, leczyć, regenerować manę, wzmacniać, unieruchamiać, spowalniać, przyzywać, wskrzeszać i przemieniać. Równie ważne będą maszyny oraz potwory, które mogą zaatakować tak wrogie jak i sojusznicze jednostki jeśli dobrze się ich nie przypilnuje. Można będzie po prostu zakupić kilkanaście różnych jednostek, lub pomyśleć przed bitwą i kupić odpowiednie jednostki, aby tworzyły one formacje, które zastosowane w dobrym momencie mogą dużo namieszać. AUTORZY: CodeDaemons Studio LINK DO STRONY CD STUDIO LINK DO ZAPOWIEDZI NA VICTORY GAMES FORUM CD STUDIO SCREENY: ZAPRASZAM DO WYRAŻANIA OPINI I PROPOZYCJI NA NASZYM FORUM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Ciekawie się zapowiada, ale chciałbym zobaczyć ile będzie czynnych serwerów po miesiącu od premiery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Serwer będzie jeden - główny, master :P A ludzie sami będą zakładali gry. Mamy nadzieję, że trochę osób pogra ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 A to już inna sprawa :) Ale gra będzie komercyjna? Po przeczytaniu opisu mogę tylko stwierdzić, że czekam na tą produkcję, choć screen oprócz ładnych postaci nie pokazuje za wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Możliwe, że będzie, ale to wszystko zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 To będzie turówka? Wywnioskowałem to po polach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Tak. EDIT: dodałem w opisie trochę o walce. Przykładowa rozpiska imperium na 1000 punktów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Tak koncepcyjnie patrząc, to powinieneś wydłużyć nieco te kopie u rycerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Racja, dzięki za komentarz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Nie ma problemu ;). Napisałeś "rozpiska imperium" - znaczy się frakcja Imperium? Jeśli tak, to jakie strony się jeszcze pojawią? Jakieś elfy, chaos, krasnale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Bardzo interesująco się zapowiada:DMi się z Heroes 3 najpierw skojażyło jak przeczytałem opis:) Czekam na premierę,i więcej screenów:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Imperium Elfy Krasnoludy Horda Chaos Nieumarli A wkleje wam jeszcze domeny magii: BIAŁA MAGIA MAGIA NATURY NEKROMANCJA MAGIA OGNIA MAGIA NIEBIOS MAGIA POWIETRZA MAGIA MROKU Każda z frakcji może korzystać tylko z 3 domen, plus jedna dodatkowa nie dla magów a np. w Imperium dla kapłanów, u Elfów dla druidów itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Powinieneś poprawić trawkę... - tzn. na pierwszy rzut oka wygląda w miarę dobrze, ale moim zdaniem jest zbyt "zapętlona". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Tak, będzie więcej traw losowo ustawianych, ale na razie bardziej zajmujemy się kodem oraz spritami różnych jednostek, ale dzięki, wszystkie uwagi się przydają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Mnie najbardziej rozbawił napis "Tu będzie gryf". A gra się zapowiada fajnie, czekam na dalsze informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Trochę takie podobne do Heroes 'a V, ale podoba mi się system tworzenie jednostek, na jakim etapie jesteście z grą jeśli możecie to pokażcie jakiś filmik czy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Do filmiku jeszcze trochę, jak będziemy mogli to pokażemy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Gra zapowiada się w miarę ciekawie. Mam nadzieję, że przynajmniej 80% tego opisu zostanie zrealizowane. Czekam na więcej screenów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Pierwsze podejście do GUI i screeny "prosto z pola bitwy" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Zapowiada się nieźle, też mnie interesuję czy będzie to miało niezły przepych w serwerach :D A co do systemu to powiem szczerze że mam dość już tych tur. Zrób ktoś rts'a :) No i widok top-down. Takie rysowanie to żadna sztuka, sztuka zrobić grafikę "pochyloną" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wtedy chyba już lepiej robić 3d, ale pokaż jak rysujesz "pochyloną grafikę" przy takiej ilość grafik jak w BFT albo przynajmniej na tym poziomie co u nas top-down I jeszcze jendo, przy takim rozmiarze pola bitwy i ilości jednostek na ekranie jak w BFT nie byłaby przejrzysta grafika "pochylona", choć na początku tak było. Zrób ktoś rts'a Do dzieła! Takie rysowanie to żadna sztuka, sztuka zrobić grafikę "pochyloną" Powiedz gnyskowi, żeby zmienili na pochyloną almore... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 No coraz lepiej to wygląda :) Ja tam lubię pograć od czasu do czasu w turówki ale bez przesady ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Pole gry zostanie już takie jak jest, czy dojdą jakieś inne elementy? btw to podłoże przydało by się wymienić, bo brzydko się zapętla i mimo wszystko rzuca się w oczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Tak będzie więcej tilei podłoża, jeśli chodzi o tereny to będą wzgórza, jeziora, lasy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Co myślicie o tej trawie, jeszcze z 2 tilsy dodam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 cały czas się brzydko zapętla. Myślę, że lepiej jednak będzie, jak będzie się równo ze sobą łączyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Myślę, że w sprawie trawy zainteresuję cię tym artem. Dosyć duże, po prostu nie wszyscy mają Worda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A teraz jak? Do tego jakieś drzewka, kamienie, krzaki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Napewno lepiej niż na początku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 łoj będe musiał wrzucić kiedyś szybki tutek jak rysować zapętlające się titlesy, tu niestety rzuca się w oczy że to tylko kwadraciki :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się