ziomekkamil Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Jest gra w tle leci sobie muzyczka kiedy nacisne specje (klawisz strzalu) to jest dzwiek strzalu ale muzyczka dalej leci a kiedy ustawie że obj_potwor po kolizji z obiektem pocisk sie usuwa cmienia sie w obj_Wybuch i dzwiek wybuchu i tu mój problem bo jak wybuchnie to juz ta muzyczka w tle nielecie. Prosze o pomocc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Napisz jakoś to po ludzku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 muzyke odtwarzaj w obiekcie, który zawsze masz w roomie bo pewnie kod na odtwarzanie masz w obj_potwor, który jest niszczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 i w ustawieniu dźwięków ustaw w muzyce na background music Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 ale mozyka jest pusczona w menu i ona tak leci przes plansze i ie kontynuuje a nie ze jak jest nastepna plansza to od nowa a jak sie skonczy to juz niegra. jak strzelam to dalej se gra a jak zastzreele potwora to slychac wybuch a muzyczka juz nieleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Po pierwsze kup sobie słownik ortograficzny, po drugie poprawnej polszczyzny a po trzecie jak już je kupisz to napisz o co ci chodzi. Z tego co przeczytałem wynikło że musisz mieć jakiś obiekt który stopuję tą muzyczkę. Może zrób tak że dajesz klocek "play_sound" Wybuch a tuż pod nim klocek "play_sound" muzyczka z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 a nie ze jak jest nastepna plansza to od nowa a jak sie skonczy to juz niegra. z tego co zrozumiałem to zamiast kodu: sound_play użyj sound_loop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 moze ktos zrobic przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Po pierwsze kup sobie słownik ortograficzny, po drugie poprawnej polszczyzny a po trzecie jak już je kupisz to napisz o co ci chodzi. Z tego co przeczytałem wynikło że musisz mieć jakiś obiekt który stopuję tą muzyczkę. Może zrób tak że dajesz klocek "play_sound" Wybuch a tuż pod nim klocek "play_sound" muzyczka z powrotem. nie o jak tak zrobie to słychać wybuch a później mp.3 leci od nowa Ostrzeżenie za duoblepost. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A może wpisałeś gdzieś kod na zatrzymanie dźwięku i przez przypadek użyłeś nazwy muzyczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Robisz nowy obiekt obj_Muza i zaznaczasz mu persistent, wkładasz do niego kloca sound play zaznaczasz mu loop na true. Samemu dzwiękowi z muzą zaznaczasz background music. Wkładasz obj_Muza do pierwszego roomu i nie ma prawa nie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Robisz nowy obiekt obj_Muza i zaznaczasz mu persistent, wkładasz do niego kloca sound play zaznaczasz mu loop na true. Samemu dzwiękowi z muzą zaznaczasz background music. Wkładasz obj_Muza do pierwszego roomu i nie ma prawa nie działać. jednak niedziala po wybuchu nic nieleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Więc musisz mieć kod/klocek, który zatrzymuje tę muzykę, poszperaj trochę. Mogłeś się pomylić i wstawić zatrzymanie muzyki, a nie np. jakiegoś dźwięku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Więc musisz mieć kod/klocek, który zatrzymuje tę muzykę, poszperaj trochę. Mogłeś się pomylić i wstawić zatrzymanie muzyki, a nie np. jakiegoś dźwięku. nie napewno nie bo jak strzelam z pistoletu to jest dzwiek strzalu i muzyczka sie niezatrzymuje leci dalej. POŁĄCZONO: koniec tematu wiem czemu juz mi nie gralo bo wybuch byl w mp3 a musi byc w wav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się