szpaq99 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Jak zrobić headshot taki jak w zarazie. Głowe rysuje oddzielnie w drawie i np.że jak trafią 2 naboje w łeb to łeb odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 chyba musisz zrobic osobny obiekt jako glowa,rece,i cialo.... ale nie jestem na 100% pewny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Chyba nie. Wystarczy w drawie rysować co jak będzie na mapie 20 różnych żołnierzy to pomyśl jakie to by było nie wydajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ale jest najwygodniejsze imo. Fakt można drawować, i przy strzale sprawdzać pozycje pocisku x i y, a potem sprawdzać tą pozycję względem obiektu ale to chyba już niepotrzebna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 collision_circle tam gdzie jest gracz, głowa chyba jest okrągła, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Przy udanym strzale powinno losować w którą część ciała trafia. Im bliżej i im wyższa umiejętność korzystania z tej broni tym większa szansa na headshot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Ok, ale jak zrobic je jak trafię w ten łeb to głowa gracza upadnie na ziemię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Możesz sprawdzać kolizje z kołem umieszczoną w obiekcie przeciwnika, gdy pocisk w nią trafi to obiekt dzieli się na 2 części. 1 część ciało, 2 część głowa. Potem wystarczy nadanie im prędkości i kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 w kolizji naboju z obiektem, porównuj pozycję y pocisku z pozycją y gracza. Jeżeli pocisk będzie na pozycji y tak jak pozycja głowy w drawie, mamy wtedy hedshot :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Dzięki wszystkim. Sorka za odswieżenie ale mam doś trudny problem. Robię bullet tima takim sposobem : GML room_speed=30/2 Ale jak zrobić aby spowalniał on tylko przeciwnika a gracza nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 takim sposobem nie spowolnisz TYLKO przeciwnika. Zrób zmienną global.slow=false i w momencie gdy ma być bullet time global.slow=true. I każdemu obiektowi, który ma być spowalniany dajesz w miejscu, gdzie określasz jego prędkość: GML if global.slow=true speed=1 else speed=5 Do tego możesz się jeszcze pobawić zwolnieniem animacji (image_speed) itd. A i w momencie gdy zmieniasz wartość global.slow na true ustaw jakiś alarm czy cuś i w nim global.slow=false :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 lenin a znasz sposób na płynne spowolnienie, bo to z room_speed jest takie nie płynne przerywające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Możesz ustawić speed roma na 60 i wtedy go spowalniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 https://gmclan.org/index.php?plik=166 Tam masz jak uzyskac spowolnienie gry, bez zmieniania room_speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się