Skocz do zawartości

Head Shot


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

takim sposobem nie spowolnisz TYLKO przeciwnika.

Zrób zmienną global.slow=false i w momencie gdy ma być bullet time global.slow=true.

I każdemu obiektowi, który ma być spowalniany dajesz w miejscu, gdzie określasz jego prędkość:

GML
if global.slow=true speed=1

else speed=5

Do tego możesz się jeszcze pobawić zwolnieniem animacji (image_speed) itd.

A i w momencie gdy zmieniasz wartość global.slow na true ustaw jakiś alarm czy cuś i w nim global.slow=false :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/index.php?plik=166

Tam masz jak uzyskac spowolnienie gry, bez zmieniania room_speed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...