lenin Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Natrafiłem na problem i nawet nie wiem jak go opisać. Wiem, że już był kiedyś podobny temat, ale za nic nie mogę go znaleźć:/ GML for(n=1; n<100; n+=10) { zm=instance_create(n,y,obiekt) } Tworze w ten sposób kilka obiektów ale każdy jest przypisany do zmiennej zm a potrzebuję aby do zm dodawało za każdym razem liczbę żeby efekt był taki: zm=instance_create... zm1=instance_create... zm2=instance_create... itd. Ehh nawet za bardzo nie wiem jak to wytłumaczyć, ale liczę, że ktoś dobry pomoże :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 GML for(n=1; n<100; n+=10) { zm[n]=instance_create(n,y,obiekt) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anubarak Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 GML for(n=1; n<100; n+=10) { zm[n]=instance_create(n,y,obiekt) } EDIT: Gnysek szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 ehh takie proste a taki problem mi wyszedł ;/ Wielkie dzięki wam a temat zamykam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Tyle, że to stworzy w tablicy komórki zm[1] zm[11] zm[21] itd. Żeby były kolejne naturalne to zrób tak: GML for(n=0; n<10; n+=1) { zm[n]=instance_create(n*10+1,y,obiekt); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się