OsamodasxD Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 problem jest taki: room jest ogromny i zawiera strasznie duzo obiektow, co za tym idzie spadek FPS'ow. Uzywalem instance_deactivate_region(....) ale mi nie wychodzi.. czy ktos moglby napisac kod ktory bedzie deaktywowal wszystkie obiekty za widokiem rooma?? ten kod w przykladzie jest zly ;/ rozmiar widoku to 640*480 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;#entry269215 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 dziala jeszcze gorzej niz poprzednio.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 W ostatniej linijce jest błąd. Powinno być: GML instance_activate_region( view_xview, view_yview, view_xview + view_wview, view_yview + view_hview, true ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 dalej to samo, zamiast 60FPS ciagle spada do 30 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Daj to w step obiektu a będzie on znikał poza viewem: GML if distance_to_object(gracz) > 1200 visible=0 else visible=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Daj to w step obiektu a będzie on znikał poza viewem: GML if distance_to_object(gracz) > 1200 visible=0 else visible=1 o Jezus Chrystus. a co to mu da. nic. drawy zżerają zwykle mało. edit: skreślone, bo pan ProchiX zrobił oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 drawy zżerają zwykle mało. O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 no dobra, skreślam to. ale i tak więcej można zyskać bawiąc się w deaktywowanie obiektów. u mnie drawy to akurat parę rzeczy na krzyż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 mam w kodzie bohatera cos takiego: instance_deactivate_all(true); instance_activate_region( view_xview-100, view_yview-50, view_xview + view_wview+100, view_yview + view_hview+50, true ); instance_activate_object(wiatr_efekt); instance_activate_object(PAUZA_CONTROL); instance_activate_object(FPS_CONTROL); instance_activate_object(armando_kontrola); instance_activate_object(e_kontra_ekran); instance_activate_object(e_kontra_napis1); instance_activate_object(e_kontra_napis2); instance_activate_object(e_szal_ekran); instance_activate_object(e_szal_napis1); instance_activate_object(e_szal_napis2); instance_activate_object(ef_katon_ekran); instance_activate_object(e_zgon_ekran); instance_activate_object(e_start_ekran); instance_activate_object(armando_spell_twarz); instance_activate_object(armando_spell_ekran); instance_activate_object(armando_spell_ekran_1); instance_activate_object(e_szal_efekt); instance_activate_object(a_szal_swiatlo); te activate muszy byc koniecznie aktywne - moze teraz komus wpadnie cos do glowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 ja mam takie cuś GML instance_activate_object(ParentOptimized) range=128 instance_deactivate_region(gmEngine().x-range,gmEngine().y-range,gmEngine().width+2*range,gmEngine().height+2*range,false,true) instance_activate_object(gmEngine()) instance_activate_object(ParentNonOptimized) instance_activate_object(showFps) a instance_activate_region() jako pierwsze 4 argumenty ma x, y, szerokosc i wysokosc, a nie x1, y1, x2 i y2 (GM 6.1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Ahhh w koncu -dziala, znalazlem blad u siebie w kodzie: w obiekcie PAUZA_CONTROL w stepie juz bylo jedno instance_activate i to wlasnie wszystko mi psulo. THX wszystkim za udzielanie sie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 no dobra, skreślam to. ale i tak więcej można zyskać bawiąc się w deaktywowanie obiektów. u mnie drawy to akurat parę rzeczy na krzyż. Ja to zastosowałem w mojej grze i zyskałem 15 Fps-ów jak to wytłumaczysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Ja to zastosowałem w mojej grze i zyskałem 15 Fps-ów jak to wytłumaczysz?Jeśli nawpychałeś do Drawa nie wiem ile kodu, to tak, zyskałeś trochę. Ale deaktywując zyskał byś więcej... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się