Skocz do zawartości

Nietypowe zwijanie gry i inne nietypowe rzeczy


Markar

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak:

 

1.Można zrobić tak żeby po kliknięciu na obiekt gra zwijała się do tego paska po prawej stronie na dole ekranu, jeśli tak to jak?

 

2.Można usunąć ten pasek z zamknij i zwiń i zminimalizuj w grze, jak tak to jak?

 

3.Room musi być kwadratowy? Chcę aby widoczna była tylko elipsa(to co zaznaczę, a ma być to kształt elipsy), jak tak można to jak?

 

4.To ma być tamagotchi, bo się nudzę i chcę coś zrobić w GM'ie.

 

I tak oto zakończam moją serię "Jak tak to jak?" xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W XenoNie przy uzyciu silnikowych okien mam opcje pokazywania na pasku, w trayu, przemiszczanie okna, ale to dopiero za kilka dni wypuszcze wiec wtedy sie bedziesz mogl pobawic :) inny z trayem jakie jest, bodajze GMtray lub cos w ten desen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem xD, zaraz będzie w edicie.

 

Edit: Kurka, nie mam transferu i się wysyła 6b/s xD, robię to w gm7 jakby coś, dam wam kod źródłowy:

nformation about object: skin

 

Sprite: <no sprite>

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: false

Parent: <no parent>

Mask: <same as sprite>

 

Create Event:

set Alarm 0 to 1

execute code:

 

//Just some window dragging stuff

dragging = 0

dx = 0

dy = 0

 

 

Alarm Event for alarm 0:

execute code:

 

skin_window("skin.bmp")

 

Step Event:

execute code:

 

//Window dragging

mx = window_get_x()+window_mouse_get_x()

my = window_get_y()+window_mouse_get_y()

if mouse_check_button_pressed(mb_left){dragging = 1; dx = window_get_x() - mx; dy = window_get_y() - my}

if dragging and mouse_check_button(mb_left){

window_set_position(dx+mx,dy+my)

}else{dragging = 0}

 

______________________________________________________

 

Information about object: O_poczatek

 

Sprite: <no sprite>

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: false

Parent: <no parent>

Mask: <same as sprite>

 

Create Event:

set Alarm 1 to 2

 

Alarm Event for alarm 1:

execute code:

 

global.wybor = show_message_ext('Jakiego chcesz miec zwierzaka?','Zolwia','Psa','Smoka')

if ( global.wybor ) = 1

{global.pet=1};

else if ( global.wybor ) = 2

{global.pet=2};

else if ( global.wybor ) = 3

{global.pet=3};

______________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Sorry za offtopic ale zainteresował mnie temat.

To zbieg okoliczności ze też robisz tamagotchi?

Heh bo ja też ostatnio wpadłem na taki pomysł

ale nie robie takiego perfidnego jak ty chcesz

zrobić. Mój będzie bardziej jak symulator życia.

 

Pozdrawiam i życze udanego projektu, może

kiedyś porównamy nasze gierki ^^

 

aa wracając do dll to ja tam się kompletnie na nich nie znam xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnysek@ LOLZ, chodzi mi o to czy można napisać zminimalizowanie okna gry w kodzie i jak to zrobić.

 

Lordis@ Tak zbieg okoliczności, skąd możesz wiedzieć jakie robię tamagotchi skoro dopiero zaczynam robic silnik... Jak się nie znasz na dllach to poczytaj temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...