Exigo Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ERROR in action number 1 of Create Event for object o_hero: In script create_body: Error in code at line 42: return external_call(global._040,argument0,argument1,argument2,argument3,argument4,argu ment5,argument6); at position 30: Unknown variable _040 Takie info dostane po odpaleniu aplikacji... Dll siedzi w folderze, wszystko zostało zainicjowane. Czego jeszcze trzeba? Dziwne jest to, że odpalając osobno przykłady tego silnika - wszystko chodzi jak w zegarku. Pomysły? ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 jesteś pewny, że to zainicjowałeś w create? ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Daj inicjacje do room creation code Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Pieter: Ta. Maxpayn: Spróbowałem, i nie działa. ; ( Edit: Może Dll lewy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 To raczej wina użycia create_body przez zainicjowaniem wszystkich funkcji dlla, zarzuć gmk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Łap - https://gmclan.org/up3290_4_efgieha.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Używasz gex z gmphysics v5 który ma inne nazwy funkcji, które są od razu w gexie więc nie możesz użyć starych skryptów z v4. Z tego co pamiętam to create_body w v5 bedzie jako rigidbody_create. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=141853 tutaj jest download z przykładami z użyciem nowych wersji funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Ja przeważnie używam wersji V2 czy V3 Nowsze wersje są straszne zabugowane, oraz często się wieszają bez przyczyny Oo Może i V2-3 są nie dokładne, ale na to są proste sposoby :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Oo... dziękować. Mimo wszystko zostanę przy czwórce. ;x Edit: Wywaliłem gex'a... nadal nie działa. ;o (błąd ten sam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 opóźnij tworzenie się wszystkich obiektów (prócz maina, który inicjuje silnik) np o 1 Klatkę. Chociaż mi się inny błąd pokazywał x) Więc nie obiecuje że zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 po co opóźniać obiekty skoro można stworzyć dodatkowy pusty room do inicjalizacji wszytskich dlleli. Tworzysz go na pierwszej pozycji i w room creation code dajesz inity i wpisujesz linike room_goto_next(); dzięki temu masz 100% pewność że zainicjowałes dll. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Omg... wstawienie int'a w tzw. przed-roomie pomogło. ;D Dzięki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się