topti Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witam Was! Trafiłem tutaj, ponieważ jestem kompozytorem muzyki i chciałbym zgłosić swą gotowość do współpracy z ochotnikami szukającymi takiego twórcy Próbki mojej twórczości możecie znaleźć tutaj: http://www.soundclick.com/bands/default...tent=music Jeżeli ktoś będzie zainteresowany moim dotychczasowym doświadczeniem: - konkursowy jingiel dla Allegro Windsurfing Cup 2008 (nie zająłem miejsca na podium) - dwa jingle dla TVP Historia (program "Bez komentarza", drugi program jeszcze w produkcji) - kilka dokumentów m. in. dla Telewizji Polskiej, zespołu ML Produkcja oraz grupy Yo! Production (część znajdziecie tutaj: http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/4130926,2) - odbyłem też krótki staż w Telewizji Katowice, gdzie chcąc zapoznać się z elementami pracy nad materiałem filmowym uczestniczyłem przy montażu kilkunastu reportaży Póki nie dorobię się własnej strony możecie mnie śmiało molestować pod numerem 609 271 984 bądź mailowo piotr.pawel.surmacz@gmail.com. AKTUALIZACJA Zapraszam wszystkich na mój kanał, gdzie możecie sprawdzić jak piszę muzykę pod konkretny obraz! :thumbsup: http://www.youtube.com/user/PiotrSurmacz?feature=mhsn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Tutaj będziesz się marnował. Większość tutaj to bogate dzieciaki typu Paqoo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Obrazki przy utworach gniotą. //edit: hm, szybsze utwory z mocną perkusją lepiej ci wychodzą, spokojniejsze za bardzo śmierdzą samplerami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...