Dawidds Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ten niebieski smoczek na ścianie kompletnie nie pasuje do reszty grafik, reszta spoko - fajnie wyglądają bąbelki w lawie ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Listopada 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ten smoczek jeszcze niezeskalowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ogólnie tego smoczka wrzuciłem na test bo będzie ziać ogniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 najlepiej byłoby, jakbyś w ogóle to wszystko robił w rozdzielczości 250*250 zamiast 500*500 - nic nie musiałbyś skalować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Listopada 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Właśnie, głupio zrobiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Właśnie, głupio zrobiłeś. "Morderca w cyrku" też miał skalowane sprity ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Wszystkie pikselowe gry na tym forum miały skalowane sprity (albo żeby nie było, większość) ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Listopada 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Morderca w cyrku miał normalne, tylko powiększone viewem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Widzę nowe graficzki. Fajne :D Ale tego smoka gdzieś już chyba widziałem :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jakbyście chcieli wiedzieć, to to jest też kwestia upodobań. Skalując wszystko na raz mamy najprawdopodobniej płynność / 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 hmm, jeżeli /2 to ocena na 2 gwiazdki, fajnie b było jak byś powiedział co ci w grze nie pasuje ( i nie chodzi mi o to, że moja gra jest super ekstra i powinna mieć 5 gwiazdek, tylko nie lubię ocen typu, głupie, 1/5 albo ekstra! 666666666/5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 hmm, jeżeli /2 to ocena na 2 gwiazdki, fajnie b było jak byś powiedział co ci w grze nie pasuje ( i nie chodzi mi o to, że moja gra jest super ekstra i powinna mieć 5 gwiazdek, tylko nie lubię ocen typu, głupie, 1/5 albo ekstra! 666666666/5) sądzę, że jemu chodzi o zmniejszenie płynności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jakbyście chcieli wiedzieć, to to jest też kwestia upodobań.A bo nie: 1. W pikselowej grze zrobionej skalowanymi spritami widać, jak piksele np. bohatera znajdują się na przecięciu pikseli tła. 2. Podobna sprawa z obracanymi grafikami. 3. Jakby nie patrzeć, trochę więcej waży... ;d Skalując wszystko na raz mamy najprawdopodobniej płynność / 2.Ło kurde, teraz poszalałeś :0 Musiałem =( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Dawidds, jak zwykle swoją ułomnością się wykazałeś. "1. W pikselowej grze zrobionej skalowanymi spritami widać, jak piksele np. bohatera znajdują się na przecięciu pikseli tła." i to jest kwestia upodobań. I skończ już, jesteś gorszy niż Tuxman :/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 To jest według Ciebie kwestia upodobań :/ ? Jeśli gra ma się składać z pikseli, to niech rzeczywiście grafika się składa z pikseli, a nie, niby piksele 2x2, a jednak przedmioty obracają się "per-pixel". Weź wskaż konkretnie, co Ci się w tym poście nie podobało, bo serio zacznę się martwić, że coś ze mną jest nie tak... ;| Napisałem swoje zdanie co do pikselowych grafik, i stwierdziłem (w pewnym sensie ;p), że nie masz racji co do dwukrotnego spadku szybkości gry - jak nie wierzysz, to sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie chodzi o małe fps tylko właśnie o te wcięcia "per pixel". Obecność takich wcięć świadczy o płynności grze. KONIEC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Nie chodzi o małe fps tylko właśnie o te wcięcia "per pixel". Obecność takich wcięć świadczy o płynności grze. KONIEC. ale chodzi właśnie o to, że gra wygląda lepiej bez tych wcięć. choć to faktycznie jest kwestia gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jaklub, to jest forum, nie pamiętnik. Sam sobie na pytanie odpowiadasz. Czasy tuxmana się skończyły - wasze szare komórki muszą zacząć pracować nieco :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jaklub, to jest forum, nie pamiętnik. Sam sobie na pytanie odpowiadasz. Czasy tuxmana się skończyły - wasze szare komórki muszą zacząć pracować nieco :P . pracują, i to lepiej - udawane piksele są po prostu brzydkie, ale przekonanie ciebie, że tak jest, to walka z wiatrakami, więc dodałem "choć to faktycznie jest kwestia gustu" (walnąłem edit i to skreśliłem, bo to faktycznie nie ma sensu). nic mnie bardziej nie wk***ia niż źle udawana pikseloza, a przecież wystarczy robić grę w oryginalnych rozmiarach, w Global Game Settings zaznaczyć Scaling na Fixed 200% (ewentualnie Full Scale i do tego zaznaczyć Allow the player to resize the game window). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Ej no. Ale ta źle udawana pikseloza jest między innymi w grach Nikasa i Japana, z tego co wiem. Np. SHI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W SHI? Nie przypominam sobie, ale nawet jeśli była to dobrze zrealizowana, tutaj to jest jednak do kitu i gryzie mnie w moje lewe oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Ano SHI (które rozpoczęło boom na wielkie piksele) zeskalowane dwa razy bo nie chce mi się zmieniać rozdzielczość by cokolwiek w oknie edytora zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 http://www.imagic.pl/files//13637/LAMDFS/n...izak%20lvl1.png teraz będę robić jakiś motyw z krasnalami : o (pomysł podrzucony przez stasia-ciągle-grającego-w-l4d-który-bije-zombie-krasnalem-ogrodowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Brzydki ogien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ogień musi po prostu być inny bo ten nie pasuje, ale dałem go, żeby był na razie jako "zastępczy" do tej przeszkody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ogień, podobnie jak to było w przypadku jaskiń pasuje tylko jako animacja bez żadnych efektów i cząsteczek. Poprostu do tego stylu graficznego jednak nalkeżałoby rysować wszystkie takie animacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 cześć! daję wam najnowszy gameplay, ogólnie dużo się zmieniło od ostatniego filmiku :) [którego tutaj nie dałem]. W grze zmieniłem lvle na ciekawsze i dłuższe, dodałem nowych wrogów( jakiegoś ziomka z pancerzem co się pociski od niego odbijają, ostrza oraz poprawiłem ogień[dzięki Cekol ;p]).Zmieniłęm trochę psoturę gracza dzięki czemu mogłem go zaanimować (co muszę trochę polepszyć bo jest tak sobie, le na pewno lepiej niż poprzednio).Dodatkowo przyśpieszyłem grę, dziecki czemu nabrała dynamiki.Dobra, dość mojego gadania, zapraszam do oglądania ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Wygląda... dobrze! Jestem miło zaskoczony obecną jakością. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Nowy gracz sux. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Dużo lepiej. Dobrze, że wziąłeś nasze uwagi do serca (co się żadko zdarza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się