Skocz do zawartości

Lollipop ate my donuts ! flying slippers


Nikas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 267
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

hmm, jeżeli /2 to ocena na 2 gwiazdki, fajnie b było jak byś powiedział co ci w grze nie pasuje ( i nie chodzi mi o to, że moja gra jest super ekstra i powinna mieć 5 gwiazdek, tylko nie lubię ocen typu, głupie, 1/5 albo ekstra! 666666666/5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, jeżeli /2 to ocena na 2 gwiazdki, fajnie b było jak byś powiedział co ci w grze nie pasuje ( i nie chodzi mi o to, że moja gra jest super ekstra i powinna mieć 5 gwiazdek, tylko nie lubię ocen typu, głupie, 1/5 albo ekstra! 666666666/5)

sądzę, że jemu chodzi o zmniejszenie płynności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyście chcieli wiedzieć, to to jest też kwestia upodobań.
A bo nie:

1. W pikselowej grze zrobionej skalowanymi spritami widać, jak piksele np. bohatera znajdują się na przecięciu pikseli tła.

2. Podobna sprawa z obracanymi grafikami.

3. Jakby nie patrzeć, trochę więcej waży... ;d

Skalując wszystko na raz mamy najprawdopodobniej płynność / 2.
Ło kurde, teraz poszalałeś :0

 

Musiałem =(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest według Ciebie kwestia upodobań :/ ?

Jeśli gra ma się składać z pikseli, to niech rzeczywiście grafika się składa z pikseli, a nie, niby piksele 2x2, a jednak przedmioty obracają się "per-pixel".

 

Weź wskaż konkretnie, co Ci się w tym poście nie podobało, bo serio zacznę się martwić, że coś ze mną jest nie tak... ;|

Napisałem swoje zdanie co do pikselowych grafik, i stwierdziłem (w pewnym sensie ;p), że nie masz racji co do dwukrotnego spadku szybkości gry - jak nie wierzysz, to sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o małe fps tylko właśnie o te wcięcia "per pixel". Obecność takich wcięć świadczy o płynności grze.

 

KONIEC.

ale chodzi właśnie o to, że gra wygląda lepiej bez tych wcięć. choć to faktycznie jest kwestia gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub, to jest forum, nie pamiętnik. Sam sobie na pytanie odpowiadasz. Czasy tuxmana się skończyły - wasze szare komórki muszą zacząć pracować nieco :P .

pracują, i to lepiej - udawane piksele są po prostu brzydkie, ale przekonanie ciebie, że tak jest, to walka z wiatrakami, więc dodałem "choć to faktycznie jest kwestia gustu" (walnąłem edit i to skreśliłem, bo to faktycznie nie ma sensu). nic mnie bardziej nie wk***ia niż źle udawana pikseloza, a przecież wystarczy robić grę w oryginalnych rozmiarach, w Global Game Settings zaznaczyć Scaling na Fixed 200% (ewentualnie Full Scale i do tego zaznaczyć Allow the player to resize the game window).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.imagic.pl/files//13637/LAMDFS/n...izak%20lvl1.png

teraz będę robić jakiś motyw z krasnalami : o

(pomysł podrzucony przez stasia-ciągle-grającego-w-l4d-który-bije-zombie-krasnalem-ogrodowym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć!

daję wam najnowszy gameplay, ogólnie dużo się zmieniło od ostatniego filmiku :) [którego tutaj nie dałem]. W grze zmieniłem lvle na ciekawsze i dłuższe, dodałem nowych wrogów( jakiegoś ziomka z pancerzem co się pociski od niego odbijają, ostrza oraz poprawiłem ogień[dzięki Cekol ;p]).Zmieniłęm trochę psoturę gracza dzięki czemu mogłem go zaanimować (co muszę trochę polepszyć bo jest tak sobie, le na pewno lepiej niż poprzednio).Dodatkowo przyśpieszyłem grę, dziecki czemu nabrała dynamiki.Dobra, dość mojego gadania, zapraszam do oglądania ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...